Black Friday iSTYLE

Black Friday ajánlataink 2018. 11. 22-én 22 órától elérhetőek!

nap
óra
perc
másodperc
Gyakran ismételt kérdések
+Meddig tart a BLACK FRIDAY akció?
Az akció 2018. november 22. 22:00-tól november 25. 23:59-ig leadott online vásárlásokra, valamint 2018. november 23-25. között üzleteink nyitvatartási idejében, a készlet erejéig érvényes.
+Hogyan vásárolhatok?
• Online megrendeléssel és házhozszállítással
• Online megrendeléssel és személyes átvétellel egy üzletünkben
• Személyesen egy üzletünkben
FIGYELEM! A termék kosárba helyezésével a termék még nem kerül foglalásra! A kosárba helyezéssel a termék elérhetősége még nem garantált. A kedvezményes ár csak sikeresen véglegesített és visszaigazolt megrendelés esetén érvényes.
+Milyen szállítási módot választhatok?
• Ingyenes házhozszállítás
• Személyes átvétel egy üzletünkben
+Hogyan fizethetek?
Az akció ideje alatt csak online bankkártyás fizetési mód választható, az akcióban nem szereplő termékek esetén is.
+Mikor kapom meg a rendelésemet?
A megrendelések feldolgozását azonnal megkezdjük, de a Black Friday akciót követően megnövekedett szállítási idővel kell számolnod.
Házhozszállítás esetén a várható szállítási idő 4-8 munkanap. A csomag feladását követően a GLS futárszolgálat e-mailben küld értesítést a szállítás részleteiről és a kézbesítés várható dátumáról.
Személyes átvétel esetén e-mailben értesítünk amint megrendelésed átvehető a kiválasztott üzletben. Amennyiben megrendelésed minden tétele elérhető az átvételre választott üzletben, az értesítést 1-4 munkanapon belül megkapod. Kérjük vedd figyelembe, hogy ha egy termék nem elérhető az átvételre választott üzletben, akkor az átszállítás 1-3 napot is igénybe vehet.
+Tippek a sikeres vásárláshoz
• Regisztrálj előre és add meg előre számlázási és szállítási adatait hogy az akció alatt időt nyerj!
• Készítsd elő bankkártyád és ellenőrizd a napi és a vásárlási limitet!
• Számlázási adataidat pontosan add meg, utólagos módosításra nem lesz lehetőséged! Céges számla igényléséhez az adószámot
• Szállítási adataid pontosságára is ügyelj, hogy a futár sikeresen kézbesíteni tudja csomagod!
+Hitel van?
Nem, a Black Friday akció alatt áruhitel és lízing nem igényelhető. Üzleteinkben (az akcióban nem szereplő termékek esetén) személyesen van lehetőséged a hitelügyintézésre.
+Hogyan kérhetek segítséget?
A leggyorsabban akkor tudunk segíteni, ha a kérdésed a megrendelést visszaigazoló e-mailre válaszolva küldöd el nekünk.
+Kérhetek céges számlát a vásárlásról?
Természetesen igen, minden vásárlásról arra a (cég)névre állítjuk ki a számlát amilyenre szeretnéd. Ez esetben az adószámod mindenképp add meg.
+Egyedi konfigurációt szeretnék kérni valamelyik Mac-ből, arra hogyan kapok kedvezményt?
A kedvezmény csak a készleten lévő termékekre vonatkozik, emiatt új konfiguráció összeállítása esetén a kedvezmény nem érvényesíthető!
+Diákkedvezményt is tudok érvényesíteni az akciós vásárláskor?
Nem, az ajánlat más kedvezménnyel nem vonható össze. Az akcióban nem szereplő termékekre csak bolti vásárlás esetén tudod érvényesíteni a diákkedvezményt.
+MOL dolgozóként tudok extra kedvezményt érvényesíteni az akció időtartama alatt?
Nem, az ajánlat más kedvezménnyel nem vonható össze.
+Félre tudom rakatni a terméket és később kifizetni?
Nem, az akció keretében a készlet erejéig kifizetett termékekre érvényes a kedvezmény.
+Több készleten lévő terméket vásároltam, de nem mindegyike elérhető az általam kiválasztott üzletbe. Külön-külön is átvehetőek a termékek?
Nem. Kérünk minden esetben várd meg kollégánk értesítését az átvétellel kapcsolatban. A termékek egy üzletbe történő szállításáról mi gondoskodunk.
+Biztos ami biztosítás!
Ne felejts el iSTYLE Védelem biztosítást kötni új Apple termékedre! A megánszemélyként vásárolsz, add meg születési dátumod a számlázási adatok kitöltésekor, céges vásárlás esetén pedig a cég adószámát.