DJI - Care Refresh - Phantom 4 Pro/Pro+
Részletek
A DJI Care Refresh szolgáltatással két cserét kérvényezhetünk egy éven belül, minimális felár ellenében.
A termék aktiválása után 48 órán belül párosíthatjuk a termékünkhöz a DJI Care kódot.
DJI Care refresh keretén belül történő ügyintézések előtérbe kerülnek, a csere készüléket hamarabb kézhez kaphatjuk, így gyorsabban visszatérhetünk a levegőbe.
A Drón legelső bekapcsolásánál kell aktiválni a terméket.
Az aktiválás során meg kell adni egy e-mail címet, amely már regisztrálva lett korábban a www.dji.com oldalon. Ha még nem rendelkezik ilyen e-mail címmel, akkor a regisztrálás során lehetősége van egy ilyen cím létrehozására, melynél az EU régiót kell szolgáltatási területnek kiválasztani.
Sikeres aktiválás esetén a megadott e-mail címhez kerül hozzárendelésre a termék gyári száma.
A regisztráció véglegesítése után 48 óra áll rendelkezésre, hogy hozzárendelje a DJI Care kódot a DJI Mavic-hez, melyet az alábbi oldalon tehető meg:
http://store.dji.com/dji_care_infos/active
A termék gyári számának, illetve a 16 jegyű kód megadásával aktívvá válik az egy éves DJI Care szolgáltatás.
Baleset esetén a forgalmazóhoz szükséges eljuttatni a törött Mavic-et, ezt követően a németországi központban kerülnek bevizsgálásra, ahol árajánlatot készítenek a javításról. Ezután döntheti el a vásárló hogy javíttatja-e az eszközt, vagy a fent megjelölt összegért kér egy teljesen új drónt.