iSTYLE - Koronavírussal kapcsolatos tájékoztatás

Kérünk, hogy figyelmesen olvasd el az alábbi információkat a saját és mások épségének és egészségének megőrzése céljából. A lenti gombokra kattintva minden számodra fontos információt megtalálsz, amely a bolti átvétellel és az online megrendelésekkel kapcsolatban szükséged van.

Üzleteink

Ide kattintva kattintva minden fontos információt és tudnivalót megtalálsz, amennyiben bolti átvétellel kapcsolatban érdeklődsz.

Házhozszállítás

Ide kattintva minden fontos információt és tudnivalót megtalálsz, amennyiben házhozszállítással kapcsolatban érdeklődsz.

Szerviz

Ide kattintva minden fontos információt és tudnivalót megtalálsz, amennyiben szerviz szolgáltatásunkal kapcsolatban érdeklődsz.

Vállalati Ügyfelek

Ide kattintva minden fontos információt és tudnivalót megtalálsz, amennyiben vállalati ügyfelünkként érdeklődsz.

Üzleteink 2020 Május 18-tól újra teljes nyitvatartással várnak! Munkatársaink továbbra is szeretettel várnak Benneteket. Üzleteink elérhetősége itt található: https://istyle.hu/uzletek

Fertőtlenítésre és a helyiségeink higiéniájára fokozottan figyelünk, a kiállított eszközöket a lehető leggyakrabban fertőtlenítjük, és meghozzuk az összes szükséges óvintézkedést, munkatársaink és vásrlóink biztonsága érdekében.

Kérünk, hogy preferáld a készépnzmentes fizetési módokat, rendelésedet ki tudod fizetni előreutalással, bankkártyás fizetéssel az oldalunkon, illetve bankkártyával az adott üzletben. Kérünk benneteket, hogy szükséges óvintézkedésként tartsuk az 1.5 méteres távolságot, megelőzésképpen.

Vigyázz magadra és embertársaidra! Felelős viselkedés mellett továbbra is hódolhatsz az iSTYLE és az Apple Termékei iránti szenvedélyednek; de kerüld el a tömegközlekedést; és ha egy mód van rá, válaszd a futárral történő házhozszállítást. Étkezz változatosan, mozogj a szabadban, C-, D-, E- vitamint fogyassz, mert a leghatékonyabb védekezési mód a megfelelő immunrendszer, és a szabályok betartása!

Ha tanárként, diákként arra kényszerültél, hogy otthonról dolgozz, tanulj; szíves figyelmedbe ajánljuk oktatási kedvezményeinket: https://istyle.hu/diakkedvezmenyek Mindenben állunk rendelkezésedre. Bármilyen kérdés fogalmazódik meg benned, kérdezz minket a bolt@istyle.hu-n, küldj nekünk messenger üzenetet bátran. A megnövekedett terhelésre való tekintettel türelmedet kérjük, igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni!

GLS házhozszállítás az ország egész területén

Minden esetben lehetőséged van házhozszállítást kérni, előreláthatóan 2-5 munkanapos szállítási határidővel; minden esetben ingyenesen. A 15.000 Forintos minimum vásárlási össszeget eltöröltük, így már az ez alatti összegű rendeléseket is térítésmentesen szállítjuk házhoz. Kérünk Benneteket, hogy betegen a szükséges orvosi vizsgálatokat követően inkább webáruházunkat látogasd, mások egészségének és testi épségének megóvása érdekében. Ismételten kérünk, hogy a készpénzmentes fizetési módokat preferáld, hogy csökkentsük a készpénzzel történő fertőzés esélyét.

A GLS-Futárszolgálat futárainál minden esetben lehetőséged van bankkártyával is fizetni. Az 500.000 Ft értéket meghaladó rendelések esetén, kérjük; hogy a rendelésed ellenértékét előreutalással, vagy online bankkártyás fizetéssel rendezd; a zökkenőmentesebb és egészségügyileg biztonságosabb ügyintézés miatt.

Vigyázz magadra és embertársaidra! Felelős viselkedés mellett továbbra is hódolhatsz az iSTYLE és az Apple Termékei iránti szenvedélyednek; de kerüld el a tömegközlekedést; és ha egy mód van rá, válaszd a futárral történő házhozszállítást. Étkezz változatosan, mozogj a szabadban, C-, D-, E- vitamint fogyassz, mert a leghatékonyabb védekezési mód a megfelelő immunrendszer, és a szabályok betartása!

Ha tanárként, diákként arra kényszerültél, hogy otthonról dolgozz, tanulj; szíves figyelmedbe ajánljuk oktatási kedvezményeinket: https://istyle.hu/diakkedvezmenyek Mindenben állunk rendelkezésedre. Bármilyen kérdés fogalmazódik meg benned, kérdezz minket a bolt@istyle.hu-n, küldj nekünk messenger üzenetet bátran. A megnövekedett terhelésre való tekintettel türelmedet kérjük, igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni!

A kialakult helyzetre való tekintettel a személyes készülék leadás lehetősége megszűnt az iSTYLE szervizeiben.

Ennek pótlására szervizfutár szolgáltatást biztosítunk, melynek költségét most az Apple állja iPhone, iPad, Mac, Watch vagy Beats készülékedre és itt lehet megrendelni: https://istyle.hu/service/appointments/create

A szolgáltatás keretében futár rendelhető a fenti linkre kattintva, aki felveszi a becsomagolt rossz készüléket és szervizünkbe szállítja azt, a javítás elkészültével, pedig szintén futár kézbesíti a készüléket.

A szolgáltatás feltételeit a fenti linken és az oda belinkelt oldalakon találod meg.

Rendkívül nagy figyelmet kell fordítani az így beküldött készülékek becsomagolására, mert a sértetlen csomagban érkező sérült készelékekért még a futárcég sem vállal felelőséget.

Fontos! Ha nem kívánsz a futáros lehetőséggel élni és a készüléked garanciális, akkor a hatályos jogszabályok szerint fordulj az üzlethez, ahol a készüléket vetted, nekik kötelességük szervizbe juttatni azt.

Az üzleti ügyfelek kiszolgálása zavartalan, továbbra is fogadunk megkereséseket és kiszolgáljuk a megrendeléseket.

Korlátozást csak a személyes találkozókkal, megbeszélésekkel és a helyszíni átvétellel kapcsolatban vezettünk be, de telefonon és e-mailen továbbra is elérhető a teljes csapatunk.

Minden esetben lehetőséged van a kollégáid részére házhozszállítást kérni, előreláthatóan 2-5 munkanapos szállítási határidővel; minden esetben ingyenesen.

Gyakran feltett kérdések

Házhozszállítás esetén milyen szállítási idővel számolhatok?

A korlátozások jelenleg nem vonatkoznak a közúti áruszállításra, így partnereink a megszokott munkarend szerint végzik a kiszállítást. Készleten lévő termékek esetén továbbra is 3 munkanapon belül garantáljuk annak házhozszállítását.

Megrendelésemet leadhatom személyes átvétellel is?

Természetesen lehetőséged van személyes átvétellel is leadni online megrendelést.

Fontosnak tartjuk, hogy amennyiben mód és lehetőség van rá, a saját és embertársaid egészsége érdekében kerüld el a bolti átvételt, és válaszd az ingyenes házhozszállítás lehetőségét.

Személyes átvétellel leadott megrendelésemet módosíthatom házhozszállításra?

Természetesen igen. A lehető leggyorsabb ügyintézés érdekében kérünk, a kapott rendelés visszaigazoló e-mailre válaszolva írd meg nekünk, milyen címre szállíthatjuk ki megrendelésed. A szállítás minden esetben ingyenes.

Amennyiben másik üzletünkben szeretnéd átvenni megrendelésed, szintén a visszaigazoló e-mailre válaszolva írd meg nekünk, melyik üzletünkben vennéd át a megrendelt terméket.

Személyes átvételt válaszottam egy iSTYLE üzletbe, mikor vehetem át a megrendelésem?

Nyitvatartási időben bármikor átveheted a rendelésed. Kérjük, mindeképpen várd meg visszaigazolásunkat a rendelés átvételének lehetőségéről.

Andrássy úti üzletünk vasárnapokon továbbra is zárva tart.

Ki veheti igénybe az iSTYLE oktatási kedvezményeit?

Szeretnénk, hogy az otthoni tanulás izgalmakkal teli legyen, valamint hozzájárulni a sikeres vizsgákhoz és dolgozatokhoz. Amennyiben rendelkezel érvényes matricával ellátott főiskolai vagy egyetemista diákigazolvánnyal, teljesértékű Mac és iPad készülékekből 6%, valamint Apple Pencilből 12% kedvezményt biztosítunk!

Hol tudom leadni a készülékem javításra?

Nem tudod személyesen leadni, csak futárt tudsz rendelni, aki elhozza és vissza is viszi a készüléked.

Hol tudom átvenni a javított készülékem?

Ha megrendelted a szervizfutárt ( https://istyle.hu/service/appointments/create ) , akkor futárral kiküldjük neked.

Én már leadtam Nálatok személyesen a készülékem, hol tudom átvenni?

Minden átvehető készüléket beszállítunk az Andrássy úti boltunkba. Amint odaért a készüléked automata emailt fogsz kapni, hogy átveheted az Andrássyn.

Ha ragaszkodsz a személyes átvételhez, akkor ezután az értesítő levél után fáradhatsz be az Andrássy úti boltunkba, de erősen javasoljuk, hogy ne gyere be, kérjük inkább válaszolj az értesítő emailre és kérj kiszállítást.

Mennyivel hosszabb így egy javítást?

A futárok kapacitásától függően egyelőre 2-3 nap tevődik rá a javítási időre, de elég gyorsan változhat a futáros és a javítási átfutási idő is, utóbbi az alkatrész szállítási időktől függően, de egyelőre nincsenek pontos információink, és tőlünk függetlenül bármikor változhatnak a szállítások.

Hol tudom felvenni a kapcsolatot B2B csapattal, kitől kérhetek ajánlatot?

Kérünk ide írj nekünk levelet: b2b@istyle.hu

Mennyi ideig tart egy rendelés kiszolgálása, ha üzleti ügyfél vagyok?

Mindent megteszünk ,hogy a lehető leggyorsabban megkapd a rendelésed. Ha van készletünk, előre láthatólag 2-5 munkapon belül jut el hozzád a csomag.