Hivatalos Apple-szerviz vagyunk.
Az Apple által képzett technikusaink eredeti Apple alkatrészeket használnak, így minden Apple készüléked biztos kézben van nálunk.
Bővebb infó
![Apple termékek](https://istyle.hu/media/wysiwyg/HU/SVC/main-asset-fafafa.jpeg)
![Apple termékek](https://istyle.hu/media/wysiwyg/HU/SVC/main-asset-mobile-f2f2f2.jpeg)
Szervizeltess soron kívül. Érkezz időpontra.
Vannak garancián túli, térítés ellenében történő javítások melyeket technikusaink soron kívül is végeznek. Ezeket a javításokat időpontfoglalással is igénybe tudod venni, mindössze 4 900 Ft felár ellenében. A szervizpontokon ilyenkor egyből technikusaink fogadnak majd, így könnyen elkerülheted a sorbanállást.
Soron kívüli javítás foglalása
Rendelj futárt érte
Tudtad? Ahhoz, hogy velünk szervizeltess már ki se kell mozdulj otthonról. Rendelj szervizfutárt és mondj nemet a sorban állásra.
Szervizfutár rendelése
Tekintsd meg árainkat
Szerviz árlista
Hozd be szervizünkbe
![Waypoint](https://istyle.hu/static/version1721826162/frontend/Oander/istyle/hu_HU/images/placeholder.png)
![Waypoint](https://istyle.hu/static/version1721826162/frontend/Oander/istyle/hu_HU/images/placeholder.png)
Szervizpontjaink
Biztosítás utólag? Nem akadály!
Amennyiben nálunk vásároltad készüléked, akkor a vásárlást követő 6 hónapban is köthetsz biztosítást eszközödre! A biztosítás megkötése előtt egy rövid bevizsgálásra van szükség, amelyet most kedvezményes bevezető áron vehetsz igénybe!
Időpontfoglalás
Szervizünk aktuális terheltsége
Ez azt jelenti, hogy minden szervizpontunk gőzerővel dolgozik. A leadott eszközöd ilyenkor átlagosan 3-5 napon belül kerül bevizsgálásra.
Tovább a szervizpontokhoz
Fogyasztóvédelmi és Jogi Kisokos
Garanciális vagy nem garanciális? De mi is az a garancia? Azaz milyen jogalapon kérhetjük a készülékek
díjmentes szervizelését?
Fogyasztóvédelmi és jogi kisokosunk segít eligazodni az útvesztőben.
Jogi kisokos megnyitása
A véleményed fontos a számunkra!
Oszd meg velünk tapasztalataidat a szervizünkkel és a szolgáltatásainkkal kapcsolatban.
Írd meg a véleményed
Gyakori kérdések
Minden olyan termék, amit nem az iSTYLE értékesített, azt csak a gyártó által vállalt feltételekkel tudjuk javítani.
Apple termékek esetén természetesen leadhatod bármelyik üzletünkben, valamint világszerte rengeteg erre képesített szervizben.
iPhone, iPad, Apple Watch, Mac készülékek esetében ki kell kapcsolni a készülék keresése funkciót az itt található útmutató segítségével, azaz el kell távolítani a készüléket az iCloud fiókból.
Apple Watch esetén is szükséges kikapcsolni az aktiválási zárat, ehhez segítséget ezen a linken találsz.
Ha nem jársz sikerrel, akkor a https://www.apple.com/hu/contact/ oldalon tudsz segítséget kérni.
Kérlek csak a meghibásodott eszközt hozd magaddal. A javításhoz alapvetően nincs szükségünk a kiegészítőire, vagy a dobozára.
Töltési- vagy akkumulátor probléma esetén szükség van a készülékkel használt töltőre is. Szériaszámmal nem rendelkező tartozék (fülhallgató, kábel, stb.) esetén szükség van a vele használt termék szériaszámára.
Szoftveres működést befolyásoló hiba esetén szükség lehet a készülék jelszavára, jelkódjára, vagy egy olyan felhasználóra, ahol tudjuk tesztelni a hibát.
Amennyiben a gyártói tesztek hardverhibát diagnosztizálnak, a készüléket a jelzett hiba alapján bizonyos esetekben alkatrész cseréjével, egyes hibák esetén pedig a készülék kompakt mivolta miatt minőségbiztosítási okokból teljes egységes cserével (fődarabcsere) szervizeli a gyártó.
Felhívjuk figyelmed, hogy az Apple a szerződött szervizpartnereit arra kötelezi, hogy a kiszerelt rossz alkatrészeket visszaküldjék, ezek helyett biztosít a feltüntetett árain cseredarabot, így a kiszerelt alkatrészeket szervizünk nem tudja utólagos kérés alapján visszaadni. Amennyiben igényt tartanál a kiszerelt alkatrészre, úgy ezen kérésed feltétlen rögzítsd a hibaleírás rovatban, mert így a gyártó magasabb áron biztosítja a cserealkatrészt és kizárólag az ezen áron rendelt cserealkatrész esetében van lehetőség az eredeti alkatrész megtartására.