Hivatalos Apple-szerviz vagyunk.

Az Apple által képzett technikusaink eredeti Apple alkatrészeket használnak, így minden Apple készüléked biztos kézben van nálunk.

Apple termékek Apple termékek

Hozd be szervizünkbe

Waypoint Waypoint Waypoint

Rendelj futárt érte

Tudtad? Ahhoz, hogy velünk szervizeltess már ki se kell mozdulj otthonról. Rendelj szervizfutárt és mondj nemet a sorban állásra.

Szervizeltess soron kívül.
Válassz szolgáltatást. Érkezz időpontra.

Vannak garancián túli, térítés ellenében történő javítások melyeket technikusaink soron kívül is végeznek. Ezeket a javításokat időpontfoglalással is igénybe tudod venni, mindössze 4900 Ft felár ellenében. A szervizpontokon ilyenkor egyből technikusaink fogadnak majd, így könnyen elkerülheted a sorbanállást.

Szervizünk aktuális terheltsége

Ez azt jelenti, hogy minden szervizpontunk gőzerővel dolgozik. A leadott eszközöd ilyenkor átlagosan 3-5 napon belül kerül bevizsgálásra.

Ügyfélszolgálat

+36 1 428 8000

3-as gomb - Szerviz
Munkanapokon, 9:00-től 17:30-ig

iSTYLE telefonos ügyfélszolgálat ikon
Gyakori kérdések ikon

Kérdésed van?

Nézz szét a gyakori kérdések között, ha pedig ott sem találod a választ, hívj minket!

Fogyasztóvédelmi és Jogi Kisokos

Garanciális vagy nem garanciális? De mi is az a garancia? Azaz milyen jogalapon kérhetjük a készülékek díjmentes szervizelését?

Fogyasztóvédelmi és jogi kisokosunk segít eligazodni az útvesztőben.

Gyakori kérdések

Milyen készülékkel kereshetem fel az iSTYLE szervizét?
Szervizünk az Apple hivatalos szervizpartnere, bármilyen Apple vagy Beats termékeddel felkereshetsz minket, azonban előfordulhat, hogy bizonyos régiókban értékesített speciális készülékek esetében nem tudunk segíteni. Ilyen lehet minden olyan Apple termék, amit Magyarországon hivatalos csatornán keresztül nem értékesít/értékesített a gyártó.

Minden olyan termék, amit nem az iSTYLE értékesített, azt csak a gyártó által vállalt feltételekkel tudjuk javítani.
Hova vihetem az iSTYLE-nál vásárolt nem Apple termékeket?
iSTYLE-nál vásárolt nem Apple termékek szervizelése vagy cseréje kapcsán is üzleteinkben tudod a terméket leadni és azt továbbítjuk a márkaszervizbe.

Apple termékek esetén természetesen leadhatod bármelyik üzletünkben, valamint világszerte rengeteg erre képesített szervizben.
Hogyan adhatom le a készülékemet javításra?
Készüléked bármelyik üzletünkben leadhatod nyitvatartási időben, valamint Apple és Beats termékek esetén futárral is beküldheted a Futárrendelő form-unk segítségével. Fontos azonban, hogy más módon feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni a futárszolgálattól.
Mennyi ideig tart a javítás?
A javítás időtartama kb. 3-8 munkanap a hiba függvényében. Tudnod kell, hogy a gyártó bizonyos javításokat kizárólag saját európai javítóközpontjában szervizel illetve véletlenszerűen bármelyik javításra leadott készüléket bekérheti a javítóközpontba. Az Apple javítóközpontjában történő javítások átfutási ideje valamivel hosszabb a készülék szállításának következményeként.
Mennyi ideig kell nélkülöznöm a készülékem?
A javítások időtartama átlagosan 3-8 munkanap, erre az időre a készüléknek szervizünkben kell maradnia. A javítási protokoll nem teszi lehetővé semmilyen termék esetén sem a készülék kiadását  a javítás megkezdésétől a javítás befejezését követő tesztek lefutásáig.
Mit tegyek, mielőtt leadom készülékemet javításra?
Mielőtt leadod készüléked szervizelésre, célszerű biztonsági másolatot készíteni a rajta tárolt adatokról, valamint előkeresni a vásárlását igazoló számlát.

iPhone, iPad, Apple Watch, Mac készülékek esetében ki kell kapcsolni a készülék keresése funkciót az itt található útmutató segítségével, azaz el kell távolítani a készüléket az iCloud fiókból.

Apple Watch esetén is szükséges kikapcsolni az aktiválási zárat, ehhez segítséget ezen a linken találsz.

Ha nem jársz sikerrel, akkor a https://www.apple.com/hu/contact/ oldalon tudsz segítséget kérni.
Mit vigyek magammal a szervizbe?
A meghibásodott terméket és lehetőség szerint számlájának másolatát. Ugyan nincs minden esetben szükség a számla bemutatására, az Apple egyes esetekben kérheti azt. Egyes ügyintézések (pl. szavatosság) pedig kizárólag a számlával intézhetőek. Számlával történő leadás esetén biztos lehetsz benne, hogy a lehető legkedvezőbb javítási feltételeket tudjuk Neked biztosítani.

Kérlek csak a meghibásodott eszközt hozd magaddal. A javításhoz alapvetően nincs szükségünk a kiegészítőire, vagy a dobozára.

Töltési- vagy akkumulátor probléma esetén szükség van a készülékkel használt töltőre is. Szériaszámmal nem rendelkező tartozék (fülhallgató, kábel, stb.) esetén szükség van a vele használt termék szériaszámára.

Szoftveres működést befolyásoló hiba esetén szükség lehet a készülék jelszavára, jelkódjára, vagy egy olyan felhasználóra, ahol tudjuk tesztelni a hibát.
Mi a javítás pontos menete?
Mint hivatalos szervizpartner, bevizsgálásaink és javításaink minden egyes mozzanata a gyártó protokollja alapján történik. Az Apple szervizprotokollja a készülék gyártói tesztszoftverekkel történő bevizsgálását írja elő, amik a hardveres hibák kimutatására hivatottak. Az Apple bizonyos javításokat csak saját európai javítóközpontjában szervizel illetve véletlenszerűen bármelyik javításra leadott készüléket bekérheti a javítóközpontba.

Amennyiben a gyártói tesztek hardverhibát diagnosztizálnak, a készüléket a jelzett hiba alapján bizonyos esetekben alkatrész cseréjével,  egyes hibák esetén pedig a készülék kompakt mivolta miatt minőségbiztosítási okokból teljes egységes cserével (fődarabcsere) szervizeli a gyártó.