iSTYLE Készülékbiztosítás

A készülékbiztosítás a Chubb European Group SE és az iSTYLE közös szolgáltatása, amely alapján a biztosított készüléket ért káresemény esetén a készülék javításáról vagy cseréjéről a Biztosító gondoskodik.

2 féle csomag közül választhat: Alap és Extra.

Milyen esetekre vonatkoznak biztosítási csomagjaink?

Alap Extra
Véletlenszerű károsodás
Rongálás
Lopás, rablás
Folyadékkár, párásodás

Mi a teendő kárbejelentés esetén?

  1. Legfontosabb, hogy először is hívja fel a belföldről díjmentesen hívható kárbejelentési vonalat a +36 1 477 4129-es telefonszámon munkanapokon 9 és 17 óra között.
  2. Lopás vagy Rongálás esetén tegyen rendőrségi feljelentést
  3. FONTOS! Az iSTYLE-hoz nem szükséges befáradni személyesen, mert az ügyintézés csak és kizárólag telefonon keresztül történik a fenti telefonszámon.

Díjszabás

A készülékbiztosítás egyszeri díját és a kár térítése esetén fizetendő önrészt a Csatlakozási Nyilatkozat tartalmazza.

1 éves fedezet
Készülék ára Alap csomag Extra csomag
1 – 180 000 Ft 17 000 Ft 19 000 Ft
180 001 – 350 000 Ft 28 000 Ft 31 000 Ft
350 001 – 540 000 Ft 43 000 Ft 47 000 Ft
540 001 – 1 000 000 Ft 59 000 Ft 71 000 Ft
2 éves fedezet
Készülék ára Alap csomag Extra csomag
1 – 180 000 Ft 34 000 Ft 38 000 Ft
180 001 – 350 000 Ft 56 000 Ft 62 000 Ft
350 001 – 540 000 Ft 86 000 Ft 94 000 Ft
540 001 – 1 000 000 Ft 118 000 Ft 142 000 Ft
Önrész kár esetén
Készülék ára Alap csomag Extra csomag
1 – 180 000 Ft 10 000 Ft 10 000 Ft
180 001 – 350 000 Ft 13 000 Ft 13 000 Ft
350 001 – 540 000 Ft 17 000 Ft 17 000 Ft
540 001 – 1 000 000 Ft 27 000 Ft 27 000 Ft

A biztosító szolgáltatása

Jogos kárigény esetén a biztosító megtéríti a javítás, vagy csere önrésszel csökkentett költségét. A sérült készüléket az iSTYLE megjavítja (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására). Nem javítható vagy ellopott készülék esetén a Biztosító a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében, saját döntése alapján megtéríti a Készülék új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő cseréjének önrésszel csökkentett költségét az iSTYLE-nak. Ekkor a Készüléket az iSTYLE elsősorban típusazonos készülékre cseréli. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 30 naptári napos kárrendezési határidőn belül, akkor hasonló paraméterekkel rendelkező más szériájú készüléket ad a Biztosítottnak.

Személyes vagy futáros kárrendezés

Elfogadott kár esetén a sérült, meghibásodott Készülékeket valamely iSTYLE üzletben lehet személyesen leadni. Ezen kívül a Biztosított igénybe veheti a Szolgáltató szerződött futárpartnerét a sérült Készülék iSTYLE-ba való beküldéséhez, illetve a javított Készülék visszaküldéséhez. A futárral történő szállítás költségeit a Biztosítottnak kell megtérítenie és a futárral történő szállítás során bekövetkezett károsodás kockázatát is a Biztosítottnak kell viselnie. A futáros kárrendezés folyamatáról a kárrendező kollégák tájékoztatják a Biztosítottat a kárbejelentés során.

Hogyan szűnik meg a szerződés?

Csatlakozási Nyilatkozat alapján létrejött készülékbiztosítási fedezet határozott, 12 vagy 24 hónapos időszakra jön létre és az időszak végével automatikusan megszűnik, továbbá akkor is, ha a maximálisan téríthető 2. vagy 4. káreseményt a Biztosító térítette.

Utólagos szerződéskötés

Amennyiben az új, iSTYLE-nál vásárolt Apple termék vásárlásakor nem kötött készülékbiztosítást, de utólag meggondolja magát; van rá lehetőség, az eszköz vásárlásától számított 6 hónapon belül. Az utólagos biztosítás kötésének feltételei:

  • Sérülésmentesség
  • Megfelelő működés
  • iSTYLE szerviz általi készülék bevizsgálás, melynek díjai:
    • iOS eszköz esetén 4 900 Ft
    • Mac eszköz esetén 7 900 Ft

Ügyintézéshez keressen fel minket a bolt@istyle.eu email címen, a vásárláshoz kapcsolódó számla sorszámát is jelezve!

Elérhetőségek

Kárbejelentés: Tel: +36 1 477-4129

Levél: Marsh Kft., 1082 Budapest, Futó u. 47-53.
E-mail: keszulekbiztositas@marsh.com

Panaszkezelés, biztosítási információk: Tel: +36 1 487-4087, Fax: +36 1 487-4081

Levél: Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe, 1054 Budapest, Szabadság tér 7.

E-mail: ugyfelszolgalat@chubb.com

Jelen összefoglaló nem teljeskörű, ezért kérjük, olvassa el a biztosításra vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket, a Csatlakozási Nyilatkozat MINTÁ-t és a Biztosítási Termékismertetőt is!

Kérjük, olvassa el az iSTYLE Hungary Kft. Általános Szerződési Feltételeit is!

Kérdése van?

A biztosítás érvényes hibámból adódó esemény esetében is?
A készülékbiztosítás egy véletlenszerű, hirtelen és előre nem látható esemény, vagy a készülék egy harmadik fél általi jogtalan eltulajdonítása esetén nyújt fedezetet. Ezek részben bekövetkezhetnek figyelmetlenségből, ügyetlenségből azonban vannak körülmények, amiket a Biztosító kizár a fedezetből. A kizárásokról pontos tájékoztatást az ÁSZF V. pontja ad.
Mi történik, ha külföldön éri kár az eszközt?
Ebben az esetben a hazaérkezést követő 48 órán belül jelentse be a kárt a program Adminisztrátornál (Marsh Kft., +36 1 477 4129).
Ha megrendelem a biztosítást és elállok a készülék vásárlásától, mi történik?
Ebben az esetben a Készülékbiztosítás megszűnik és az iSTYLE a vásárlás helyén visszafizeti a vonatkozó biztosítási díjat.
Mi a teendő, ha külföldön történik káreset és ott kell szervizbe vinni a készüléket?
A kárrendezés Magyarországon érvényesíthető, így a hazaérkezést követő 48 órán belül jelentse be a kárt a program Adminisztrátornál (Marsh Kft., +36 1 4774129).
Mik a fő különbségek az iSTYLE (Chubb) készülékbiztosítás között és az AppleCare+ biztosítás között?
A biztosítás véletlenszerű károsodás, 3. fél általi szándékos rongálás és az extra csomagban lopás káresemények esetén nyújt fedezetet.
Van-e lehetőség ÁFA-s számlát igényelnem?
Igen, természetesen van.
Átruházható-e a biztosítás másik személyre?
Nem ruházható át. Tulajdonjog váltás esetén a biztosítás megszűnik.
Van lehetőségem utólag biztosítás megkötésére?
Igen! Az utólagos biztosításkötés feltételeit fent tekintheti meg.
Kihez forduljak, ha kár éri a biztosított eszközömet?
A program Adminisztrátort (Marsh Kft.) keresse a 06 1 477 4129-es telefonszámon
Meghosszabbítható a biztosítás ha lejár a szerződéses időszak?
A biztosítás 12, vagy 24 hónapos biztosítási időszakra köthető és nem hosszabbítható meg.