Hivatalos Apple szerviz

Hivatalos Apple-szerviz vagyunk.

Az Apple által képzett technikusaink eredeti Apple alkatrészeket használnak, így minden Apple készüléked biztos kézben van nálunk.


Apple termékpaletta: MacBook, iPhone, iPad, Apple Watch, Apple TV és AirPods Apple termékpaletta: MacBook, iPhone, iPad, Apple Watch, Apple TV és AirPods

Szervizeltess soron kívül. Érkezz időpontra.

Vannak garancián túli, térítés ellenében történő javítások melyeket technikusaink soron kívül is végeznek. Ezeket a javításokat időpontfoglalással is igénybe tudod venni, mindössze 5 990 Ft felár ellenében. A szervizpontokon ilyenkor egyből technikusaink fogadnak majd, így könnyen elkerülheted a sorbanállást.

Soron kívüli javítás foglalása

Hozd be szervizünkbe

Tekintsd meg árainkat

Rendelj futárt érte

Tudtad? Ahhoz, hogy velünk szervizeltess már ki se kell mozdulj otthonról. Rendelj szervizfutárt és mondj nemet a sorban állásra.

Szervizfutár rendelése

Biztosítás utólag? Nem akadály!

Amennyiben nálunk vásároltad készüléked, akkor a vásárlást követő 6 hónapban is köthetsz biztosítást eszközödre! A biztosítás megkötése előtt egy rövid bevizsgálásra van szükség, amelyet most kedvezményes bevezető áron vehetsz igénybe!

Időpontfoglalás

Javításom állapota

Szervizünk aktuális terheltsége

Ez azt jelenti, hogy minden szervizpontunk gőzerővel dolgozik. A leadott eszközöd ilyenkor átlagosan 3-5 napon belül kerül bevizsgálásra.

Ügyfélszolgálat

Kérdésed van?

Nézz szét a gyakori kérdések között, ha pedig ott sem találod a választ, írj nekünk!

Fogyasztóvédelmi és Jogi Kisokos

Garanciális vagy nem garanciális? De mi is az a garancia? Azaz milyen jogalapon kérhetjük a készülékek díjmentes szervizelését?

Fogyasztóvédelmi és jogi kisokosunk segít eligazodni az útvesztőben.

A véleményed fontos a számunkra!

Értékelés 1-5 csillag között

Oszd meg velünk tapasztalataidat a szervizünkkel és a szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

Gyakori kérdések

Milyen készülékkel kereshetem fel az iSTYLE szervizét?

Szervizünk az Apple hivatalos szervizpartnere, bármilyen Apple vagy Beats termékeddel felkereshetsz minket, azonban előfordulhat, hogy bizonyos régiókban értékesített speciális készülékek esetében nem tudunk segíteni. Ilyen lehet minden olyan Apple termék, amit Magyarországon hivatalos csatornán keresztül nem értékesít/értékesített a gyártó.

Minden olyan termék, amit nem az iSTYLE értékesített, azt csak a gyártó által vállalt feltételekkel tudjuk javítani.

iSTYLE-nál vásárolt nem Apple termékek szervizelése vagy cseréje kapcsán is üzleteinkben tudod a terméket leadni és azt továbbítjuk a márkaszervizbe.

Apple termékek esetén természetesen leadhatod bármelyik üzletünkben, valamint világszerte rengeteg erre képesített szervizben.

Készüléked bármelyik üzletünkben leadhatod nyitvatartási időben, valamint Apple és Beats termékek esetén futárral is beküldheted a Futárrendelő form-unk segítségével. Fontos azonban, hogy más módon feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni a futárszolgálattól.

A javítás időtartama várhatóan megközelítőleg 3-8 munkanap a hiba és az alkatrész elérhetőségének függvényében, a javítási időről tájékoztatni fogunk*. Tudnod kell, hogy a gyártó bizonyos javításokat kizárólag saját európai javítóközpontjában szervizel illetve véletlenszerűen bármelyik javításra leadott készüléket bekérheti a javítóközpontjába. Az Apple javítóközpontjában történő javítások átfutási ideje valamivel hosszabb a készülék szállításának következményeként. Természetesen a fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően, törekszünk arra, hogy készüléked a mindenkor hatályos jogszabályok szerinti határidőn belül kijavításra kerüljön.**

*A várható javítási időre vonatkozó tájékoztatás nem minősül kötelezettségvállalásnak.
** 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

A javítások időtartama átlagosan 3-8 munkanap, erre az időre a készüléknek szervizünkben kell maradnia. A javítási protokoll nem teszi lehetővé semmilyen termék esetén sem a készülék kiadását  a javítás megkezdésétől a javítás befejezését követő tesztek lefutásáig.

Mielőtt leadod készüléked szervizelésre, célszerű biztonsági másolatot készíteni a rajta tárolt adatokról, valamint előkeresni a vásárlását igazoló számlát.

iPhone, iPad, Apple Watch, Mac készülékek esetében ki kell kapcsolni a készülék keresése funkciót az itt található útmutató segítségével, azaz el kell távolítani a készüléket az iCloud fiókból.

Apple Watch esetén is szükséges kikapcsolni az aktiválási zárat, ehhez segítséget ezen a linken találsz.

Ha nem jársz sikerrel, akkor a https://www.apple.com/hu/contact/ oldalon tudsz segítséget kérni.

A meghibásodott terméket és lehetőség szerint számlájának másolatát. Ugyan nincs minden esetben szükség a számla bemutatására, az Apple egyes esetekben kérheti azt. Egyes ügyintézések (pl. szavatosság) pedig kizárólag a számlával intézhetőek. Számlával történő leadás esetén biztos lehetsz benne, hogy a lehető legkedvezőbb javítási feltételeket tudjuk Neked biztosítani.

Kérlek csak a meghibásodott eszközt hozd magaddal. A javításhoz alapvetően nincs szükségünk a kiegészítőire, vagy a dobozára.

Töltési- vagy akkumulátor probléma esetén szükség van a készülékkel használt töltőre is. Szériaszámmal nem rendelkező tartozék (fülhallgató, kábel, stb.) esetén szükség van a vele használt termék szériaszámára.

Szoftveres működést befolyásoló hiba esetén szükség lehet a készülék jelszavára, jelkódjára, vagy egy olyan felhasználóra, ahol tudjuk tesztelni a hibát.

Mint hivatalos szervizpartner, bevizsgálásaink és javításaink minden egyes mozzanata a gyártó protokollja alapján történik. Az Apple szervizprotokollja a készülék gyártói tesztszoftverekkel történő bevizsgálását írja elő, amik a hardveres hibák kimutatására hivatottak. Az Apple bizonyos javításokat csak saját európai javítóközpontjában szervizel illetve véletlenszerűen bármelyik javításra leadott készüléket bekérheti a javítóközpontba.

Amennyiben a gyártói tesztek hardverhibát diagnosztizálnak, a készüléket a jelzett hiba alapján bizonyos esetekben alkatrész cseréjével, egyes hibák esetén pedig a készülék kompakt mivolta miatt minőségbiztosítási okokból teljes egységes cserével (fődarabcsere) szervizeli a gyártó.

Felhívjuk figyelmed, hogy az Apple a szerződött szervizpartnereit arra kötelezi, hogy a kiszerelt rossz alkatrészeket visszaküldjék, ezek helyett biztosít a feltüntetett árain cseredarabot, ígya kiszerelt alkatrészeket szervizünk nem tudja utólagos kérés alapján visszaadni. Amennyiben igényt tartanál a kiszerelt alkatrészre, úgy ezen kérésed feltétlen rögzítsd a hibaleírás rovatban, mert így a gyártó magasabb áron biztosítja a cserealkatrészt és kizárólag az ezen áron rendelt cserealkatrész esetében van lehetőség az eredeti alkatrész megtartására.

Az iPhone és Apple Watch modellek vízállósága különböző besorolások alapján változik. Az IP-védettségük és vízállósági szintjük eltérhet modelltől függően. Például az iPhone 15 modellek IP68-as besorolással rendelkeznek, míg az Apple Watch Ultra modellek akár 40 méterig vízálló. Az alábbi linken részletesen elolvashatja, hogy az egyes modellek milyen víz- és porállósági szinttel rendelkeznek: iPhone és Apple Watch vízállósági adatok