Az Apple alkalmazások (iPhone keresése, Barátok keresése, stb…) például mindig a legfrissebb iOS verziót használják. Akik nem töltötték le még más eszközön a legfrissebb verziót, azok ebbe a hibaüzenetbe ütköznek, ha régebbi iOS-en próbálkoznak a letöltéssel:
A probléma megoldására szükségünk lesz egy, a legfrissebb iOS-t futtató készülékre. Ezen az eszközön először is be kell jelentkeznünk az Apple ID-nk segítségével. Nyissuk meg az App Store-t és keressük meg a letölteni kívánt alkalmazást, végül pedig indítsuk el a letöltést. Szerencsére nem kell megvárni, hogy az alkalmazás feltelepüljön az eszközre, csak az a fontos, hogy elinduljon a letöltés. Miután kijelentkezünk, ismét vegyük kezünkbe a régi iOS-t futtató készüléket. Itt ismét keressük meg az alkalmazást az App Storeban, és ha most megpróbáljuk letölteni, akkor már egy új üzenet fog minket várni:
Ha itt a letöltés lehetőséget választjuk, akkor elkezdődik a telepítés folyamata. Fontos, hogy nem a legújabb verzió fog felkerülni, hanem az utolsó, még a készüléken működő változat. A letöltés és a telepítés befejeztével meg tudjuk nyitni az alkalmazást, de a verziószám különbségek miatt, egy-két alkalmazásba lehetnek hibák.
Persze létezik más módszer is, de ezzel a módszerrel garantáltan sikert érünk el minden esetben. A folyamat egyébként egyáltalán nem hosszú, ha rendelkezésünkre áll a másik készülék is, akkor nagyjából 10 perc alatt fel is tudjuk telepíteni a kívánt alkalmazást.