iSTYLE Készülékbiztosítás

A készülékbiztosítás a Chubb European Group SE és az iSTYLE közös szolgáltatása, amely alapján a biztosított készüléket ért káresemény esetén a készülék javításáról vagy cseréjéről a Biztosító gondoskodik.

2 féle csomag közül választhat: Alap és Extra.

Milyen esetekre vonatkoznak biztosítási csomagjaink?

Alap Extra
Véletlenszerű károsodás
Rongálás
Lopás, rablás
Folyadékkár, párásodás

Mi a teendő kárbejelentés esetén?

  1. Legfontosabb, hogy először is hívja fel a belföldről díjmentesen hívható kárbejelentési vonalat a +36 1 477 4129-es telefonszámon munkanapokon 9 és 17 óra között.
  2. Lopás vagy Rongálás esetén tegyen rendőrségi feljelentést
  3. FONTOS! Az iSTYLE-hoz nem szükséges befáradni személyesen, mert az ügyintézés csak és kizárólag telefonon keresztül történik a fenti telefonszámon.

Díjszabás

A készülékbiztosítás egyszeri díját és a kár térítése esetén fizetendő önrészt a Csatlakozási Nyilatkozat tartalmazza.

1 éves fedezet
Készülék ára
Alap csomag Extra csomag
1 – 180 000 Ft 17 000 Ft 19 000 Ft
180 001 – 360 000 Ft 28 000 Ft 31 000 Ft
360 001 – 540 000 Ft 43 000 Ft 47 000 Ft
540 001 – 720 000 Ft 47 000 Ft 53 000 Ft
2 éves fedezet
Készülék ára
Alap csomag Extra csomag
1 – 180 000 Ft 34 000 Ft 38 000 Ft
180 001 – 360 000 Ft 56 000 Ft 64 000 Ft
360 001 – 540 000 Ft 86 000 Ft 94 000 Ft
540 001 – 720 000 Ft 94 000 Ft 106 000 Ft
Önrész kár esetén
Készülék ára
Alap csomag Extra csomag
1 – 180 000 Ft 10 000 Ft 10 000 Ft
180 001 – 360 000 Ft 13 000 Ft 13 000 Ft
360 001 – 540 000 Ft 17 000 Ft 17 000 Ft
540 001 – 720 000 Ft 27 000 Ft 27 000 Ft

A biztosító szolgáltatása

Jogos kárigény esetén a biztosító megtéríti a javítás, vagy csere önrésszel csökkentett költségét. A sérült készüléket az iSTYLE megjavítja (a biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy annak SIM-kártyáján tárolt adatok helyreállítására). Nem javítható vagy ellopott készülék esetén a Biztosító a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében, saját döntése alapján megtéríti a Készülék új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő cseréjének önrésszel csökkentett költségét az iSTYLE-nak. Ekkor a Készüléket az iSTYLE elsősorban típusazonos készülékre cseréli. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a 30 naptári napos kárrendezési határidőn belül, akkor hasonló paraméterekkel rendelkező más szériájú készüléket ad a Biztosítottnak.

Személyes vagy futáros kárrendezés

Elfogadott kár esetén a sérült, meghibásodott Készülékeket valamely iSTYLE üzletben lehet személyesen leadni. Ezen kívül a Biztosított igénybe veheti a Szolgáltató szerződött futárpartnerét a sérült Készülék iSTYLE-ba való beküldéséhez, illetve a javított Készülék visszaküldéséhez. A futárral történő szállítás költségeit a Biztosítottnak kell megtérítenie és a futárral történő szállítás során bekövetkezett károsodás kockázatát is a Biztosítottnak kell viselnie. A futáros kárrendezés folyamatáról a kárrendező kollégák tájékoztatják a Biztosítottat a kárbejelentés során.

Hogyan szűnik meg a szerződés?

Csatlakozási Nyilatkozat alapján létrejött készülékbiztosítási fedezet határozott, 12 vagy 24 hónapos időszakra jön létre és az időszak végével automatikusan megszűnik, továbbá akkor is, ha a maximálisan téríthető 2. vagy 4. káreseményt a Biztosító térítette.

Elérhetőségek

Kárbejelentés: Tel: +36 1 477-4129

Levél: Marsh Kft., 1082 Budapest, Futó u. 47-53.
E-mail: keszulekbiztositas@marsh.com

Panaszkezelés, biztosítási információk: Tel: +36 1 487-4087, Fax: +36 1 487-4081

Levél: Chubb European Group SE Magyarországi Fióktelepe, 1054 Budapest, Szabadság tér 7.

E-mail: ugyfelszolgalat@chubb.com

Jelen összefoglaló nem teljeskörű, ezért kérjük, olvassa el a biztosításra vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket, a Csatlakozási Nyilatkozat MINTÁ-t és a Biztosítási Termékismertetőt is!

Kérjük, olvassa el az iSTYLE Hungary Kft. Általános Szerződési Feltételeit is!