Szállítási és Fizetési Tájékoztató

Változások a bankkártyás fizetésben 2021-től

Az eddigi online bankkártyás vásárlások menete megváltozik, hiszen eddig megadtuk a kártyaszámot, és a kártya hátoldalán levő (háromjegyű) CVC kódot:

Ezidáig ez elegendő volt a netes vásárlásokhoz, azonban aggodalomra adott okot, hiszen könnyebben visszaélhettek a lopott adatokkal, ha illetéktelen kezekbe kerültek akár a kártyánk adatai, akár a fizikai kártyánk - egykor erre vezették be a PIN-kódot, de online még ez sem volt szükséges. Most azonban érkezik egy biztonságosabb módszer!

Mostantól, ahogy a PIN kódot is szükséges volt megadni fizikai boltban történő vásárláskor, úgy már az internetes vásárlásnál is meg kell adnod egy plusz kódot az eddigieken túl - Ezt a bank általában - banktól függően - SMS -ben esetleg mobilapplikációból érkező üzenetben, vagy webes felületen küldi el Neked a vásárlási folyamat során (esetleg mobil alkalmazásban biometrikus azonosítással biztosítja a hitelesítést).

Ha kíváncsi vagy rá, hogy a bankodnál ez miként történik, itt éred el az információkat:

Választható szállítási módok

Webáruházunkban a megrendelés leadása során az alábbi szállítási módok közül választhatsz:

Szállítás csomagautomatába

A kiválasztott terméke(ke)t megrendelheted csomagautomatába vagy átvevőpontra is. Az automaták jellemzően éjjel-nappal, 0-24 órában elérhetőek a nagyobb városokban, többek között bevásárlóközpontoknál, szupermarketek mellett, közlekedési csomópontok környékén és benzinkutakon is. A megrendeléskor válaszható automaták és csomagpontok: GLS csomagautomaták, Foxpost csomagautomaták, Packeta csomagautomaták, DPD csomagautomaták, MPL csomagboxok az említett szolgáltatók csomagpontjai; illetve van lehetőséged az MPL esetében postán maradó csomag lehetőséget is választani. A csomagautomatába történő szállítás díja egységesen 890 Ft. Ezen csomagokat 3 napig veheted át az általad választott automatában, vagy csomagponton.

Házhozszállítás futárszolgálattal

Az ország egész területére megrendelheted a kiválasztott termékeket házhozszállítással. A kiszállítást a GLS és az MPL futárszolgálat végzi. A szállítás díja a GLS Hungary Kft. esetében 1290 Ft, az MPL esetében 1990 Ft. Amennyiben a megrendelt termékek mindegyike nem érhető el egy üzletünkben (ezt a rendelés leadásakor láthatod), abban az esetben az boltok közti átszállítás 1 munkanappal hosszabbítja meg a kiszállítást. A csomagot a futárszolgálat a felvételtől számított 1-2 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre, a felvételről a választott futárszolgálat e-mailben küld értesítést.

Expressz kiszállítás Budapesten belül

Minden hétköznap 17:00-ig választható expressz kiszállításunk Budapest területére, budapesti üzletben készleten lévő termékek esetén. A szállítás költsége 2 490 Ft. Részletek

Személyes átvétel üzleteinkben

A megrendelt termékeket személyesen is átveheted budapesti, győri, szegedi vagy debreceni üzletünk valamelyikében. Amennyiben a megrendeléskor az adott üzletben készleten volt a termék (ezt a rendelés leadásakor láthatod), azonnal átvehető. Egyéb esetekben át kell szállítanunk a terméket egy másik üzletünkből, illetve meg kell várnunk a beérkezését. Erről e-mailben értesítünk. Kérjük, ebben az esetben mindenképp várd meg az értesítésünket mielőtt elindulnál a kiválasztott üzletbe.

Termékvisszaküldés menete

Webshopunkban leadott rendelésed átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól

Megkaptad, és nem tetszik? Véletlenül rosszat rendeltél? Mégsincs szükséged a termékre? Ne aggódj, az online vásárolt termék kézhezvételét követő 14 napon belül jogod van elállni a vásárlástól, és semmilyen indoklással nem tartozol az iSTYLE-nak, hogy miért nem tartasz igényt a termékre!

Az online vásárlások során fizikai kontaktus nélkül, csupán képekre, videókra, vásárlói véleményekre alapozva rendelhetünk meg termékeket, emiatt a végén nem biztos, hogy valóban olyan terméket kapunk, amire gondoltunk. A jog ezt a helyzetet igyekszik kompenzálni az online vásárlás elállási lehetőségének megteremtésével, mindezt azért teszi, hogy megvédje a vásárlókat.

A vásárlástól való elállással kapcsolatos összes tudnivalót itt olvashatod: https://istyle.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/#elallas

Elállás 14 napon belül

Webshopunkban leadott rendelésed átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól magánszemélyként történő vásárlás esetén. Amennyiben vásárlásod üzleti profillal történt és mégsem nyerte el tetszésed a termék, úgy bronz szintű ügyfélként 14 napon belül bontatlanul; ezüst és arany szintű ügyfélként pedig 14 napon belül akár bontottan is visszaküldheted.

Az elállási folyamat azzal kezdődik, hogy a fogyasztó egyértelműen bejelenti elállási szándékát; innentől Neked, és nekünk is kötelezettségeink vannak.

Termékek visszaküldése

A terméket eredeti csomagolásában, minden kiegészítőjével, hiánytalan és hibátlan állapotban, a számlával; valamint a mellékelt elállási nyilatkozattal vissza kell juttatnod részünkre, 14 napon belül.

A visszaküldés ingyenes, futárrendeléshez töltsd ki formanyomtatványunkat.
Lehetőséged van személyesen is visszajuttatni a terméket, üzleteink bármelyikében: https://istyle.hu/uzletek

A visszaküldött termékek állapotának ellenőrzése

A csomag visszaérkezését követően meg kell vizsgáljuk a terméke(ke)t, és ha nem találunk az elállástól való kizáró okot elindítjuk a termék vételárának visszaforgatását.

Kizáró okokat ide kattintva a 14-es pontban találod.

Vételár visszafizetése

Amint megérkezett hozzánk a csomag, és a terméken semmilyen elállástól való kizáró okot nem találunk, a vételárat visszafordítjuk a fizetéskor használt bankkártyához tartozó számlaszámra, egyéb fizetési mód esetén visszautaljuk a számlán szereplő névhez tartozó, elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra.

Választható fizetési módok

Webáruházunkban az alábbi kényelmes és biztonságos fizetési módok közül választhatsz:

Online bankkártyás fizetés

Webáruházunkat a SimplePay online fizetési rendszere szolgálja ki, eztáltal gyors, kényelmes, és biztonságos bankkártyási fizetési lehetőséget tudunk kínálni. Fizetéskor átirányítunk a SimplePay online felületére, itt kell megadnod a bankkártyád adatait. Több különböző típusú kártyával is fizethetsz, így például VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro kártyákkal is.

Banki átutalás

A megrendelt termékek vételárát előreutalásos fizetési móddal is ki tudod egyenlíteni. A rendelés beérkezése után kollégáink a szükséges információkat és az előlegbekérőt a rendeléskor megadott e-mail címre fogják elküldeni. Tájékoztatunk, hogy a készleten lévő, nem kifizetett termékeket 3 munkanapig tudjuk félretenni. A termékeket az utalás beérkezése után szállítjuk ki illetve veheted át üzleteink egyikében.

Utánvét

Megrendelésedet házhoz szállítás esetén utánvétes fizetési móddal is leadhatod. Ekkor a vételárat a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kiegyenlítened a csomag átvételekor. Felhívjuk figyelmed, hogy az utánvétes rendelések értékhatára bruttó 500 000 Ft.

Apple Pay

A vásárlás nem volt még ennyire gyors és egyszerű! Véglegesítsd megrendelésed néhány kattintsással iPhone-on, iPad-en vagy Mac-en Safari böngésző használatával.
Kérjük vedd figyelembe, hogy az Apple Pay fizetési mód választása esetén nincsen lehetőséged eltérő számlázási és szállítási adatok megadására. Részletek

Részletfizetési lehetőségek

Tudtad, hogy üzleteinkben nem szükséges egy összegben kifizetned a kiszemelt termékek vételárát? Vásárolj akár magánszemélyként, akár cégként, rugalmas hitel- és lízingajánlataink között biztosan megtalálod a számodra legjobb megoldást. Részletek

  1. Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás, online fizetés illetve utánvétes vásárlás (készpénz) lehet (ez utóbbi legfeljebb bruttó 500 000 Ft értékig).
  2. Házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül a szállítási díj is kiszámlázásra kerül, melynek díja GLS szállítás esetén 1290 Ft, MPL szállítás esetén 1990 Ft.
  3. A számlát és az elállási dokumentumokat kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.
  4. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:
    Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a (esetleges szállítási díjjal növelt) vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.
    a) Amennyiben megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek), akkor az Ön részére proforma számlát állítunk ki, melyet emailben, PDF formátumban megküldünk. Kérjük, a proforma számla kézhezvételét követően utalja át a számlán szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a proforma számlán szereplő rendelési számot. Amint a proforma számlán megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.
    b) Amennyiben a megrendelt termék(ek) vagy termékek egy része a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük Önt. Ezt követően az Ön részére proforma számlát állítunk ki, melyet emailben megküldünk.
    Kérjük, a proforma számla kézhezvételét követően utalja át a számlán szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a proforma számlán szereplő rendelési számot. Amint a proforma számlán megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban – a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról emailben vagy telefonon értesítjük.
  5. Online fizetési mód megjelölése esetén: Az online fizetés az OTP Bank fizetési rendszerén keresztül történik. A fizetéshez meg kell adnia bankkártyája számát és adatait, a fizetést a bank rendszere teljesíti. Ez azt jelenti, hogy a fizetés biztonságát az OTP Bank garantálja.
  6. Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén:
    Utánvéttel történt megrendelés esetén Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben vagy bankkártyával fizeti meg a Szállítónak.
    A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.
    a) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt terméket a Szállító kiszállítja az Ön által megjelölt szállítási címre. A kiszállítás időpontját és az Ön által fizetendő összeget (megrendelt termékek bruttó vételára + az esetleges szállítási költség) a rendelését visszaigazoló email tartalmazza.
    b) Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük. A termék(ek) beérkezését követően – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban - kiszállításra kerülnek.
  7. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, melyről ügyfélkapcsolati munkatársunktól (email: webbolt@istyle.eu) tud tájékoztatást kérni.
  8. A Szállító adatai:
    Név: GLS futárszolgálat
    Központi ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 1) 802 0265, Email: info@gls-hungary.com Ügyfélszolgálati időszak: 7.00 – 20.00 h

    Név: Magyar Posta Logisztika
    Központi ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 1) 767 8282, Email: ugyfelszolgalat@posta.hu Ügyfélszolgálati időszak: 8.00 – 17.00 h
  9. Szállítási információk:
    1. GLS Szállítási díj: Szállítási költség Magyarországon belül: 1290 Ft.
    2. MPL Szállítási díj: Szállítási költség Magyarországon belül: 1990 Ft.
  10. Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.
  11. A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy emailben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.
  12. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről emailben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.
  13. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
  14. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.
  15. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.
  16. Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.
  17. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.