Servis

Szerviz

Hibás készülék leadására előre lefoglalt időpontban van lehetőség a Corvin Plázában, Mammut 2-ben, valamint az Andrássy úton található iSTYLE üzletekben. Kérjük, hogy válaszd ki a Neked megfelelő helyszínt és időpontot az időpontfoglaló segítségével.

Kedvezményes iPhone akkumulátor csere, most díjmentes futárral!

Eljött a csere ideje! Most akár 50% kedvezménnyel cseréljük iPhone-od akkumulátorát!

Az akcióban részt vesz minden iPhone SE, 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8 és 8 Plus modellvariációk. Ráadásul most ki sem kell mozdulnod, a futárszolgálatot is mi álljuk!

Servis iSTYLE

Folyamatban lévő javítás állapotának ellenőrzése:

Szerviz jegyzőkönyv száma - Készülék leadásakor kapott jegyzőkönyv száma (HU-SC kezdetű azonosító)
Sorozatszám - Javításra leadott eszköz sorozatszáma/szériaszáma
IMEI - A GSM rendszerű telefonok 15 számjegyű egyedi azonosítója.

Garanciális ügyintézés

Szervizünkben képzett technikusok végzik Apple terméked garanciális javítását.

Garancián túli ügyintézés

Szervizünkben lehetőséged van Apple terméked garanciaidőn kívüli szervizelésére is.

Céges ügyfél

Magánszemély

Apple termékek garancián túli ügyintézése

Az iSTYLE szervize a segítségedre van olyan esetben is amikor a készülék nem javítható díjmentesen különböző sérülések miatt, vagy a garanciaidő lejárta után. Az Apple termékekhez az eredeti készülék gyártásának megszűnése után 6 évig biztosított az alkatrész ellátottsága, utána már csak a készlet erejéig rendelhető hozzájuk alkatrész.

Fontos tudnod, hogy az Apple javítási szabályzata szerint járunk el, így minden hibás alkatrészt vissza kell küldenünk a gyártónak, cserébe az újért.

Van lehetőség arra, hogy visszaadjuk a kiszerelt alkatrészt, azonban csak abban az esetben, ha ezt előre jelzed felénk, mert ilyenkor azt egyrész drágábban küldik nekünk, másrészt nem kerül javításként bejegyzésre az érintett művelet az Apple rendszerében, így jótállást sem vállal rá a továbbiakban gyártó.

Servis iSTYLE

Fontosnak tartjuk, hogy tisztában légy a lehetőségeiddel és a jogaiddal, ezeket az alábbi táblázatban találod a vonatkozó jogszabályokkal és azok magyarázataival.

Az iSTYLE-nál vásároltam a készülékem

Készülékedet bármelyik boltunkban leadhatod nyitvatartási időben, de javasoljuk, hogy foglalj időpontot, hiszen így nem csak a várakozást kerülheted el, hanem közvetlenül a technikussal beszélheted meg a lehetséges megoldásokat, sőt, ha a helyszínen orvosolható a probléma, akkor ezt meg is teszi kollégánk és hibátlan készülékkel távozhatsz tőlünk.

Mint fogyasztónak nem minősülő személy (pl. a számlán céges vásárló) az iSTYLE-al szemben:

  • 1 év kellékszavatosság (Ptk.)6
  • Apple 1 éves korlátozott jótállás
  • + opcionálisan Apple Care Protection Plan (ha van)

Nem az iSTYLE-nál vásároltam a készülékem

Ebben az esetben hibás Apple készülékek és tartozékok leadására személyesen és kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség. Válassz Neked megfelelő helyszínt és időpontot, hogy elkerüld a sorban állást és közvetlenül a technikussal egyeztethess a lehetőségekről.

Kattints ide az időpontok megtekintéséhez.

Mint fogyasztónak nem minősülő személy (pl. a számlán céges vásárló) az iSTYLE-al szemben:

Csak az értékesítő vállalkozással szemben:
  • 1 év kellékszavatosság (Ptk.), ha egyebet az eladó nem vállalt
az iSTYLE-al szemben:
  • Apple 1 éves korlátozott jótállás
  • (Apple Care Protection Plan)

Fontosnak tartjuk, hogy tisztában légy a lehetőségeiddel és a jogaiddal, ezeket az alábbi táblázatban találod a vonatkozó jogszabályokkal és azok magyarázataival.

Az iSTYLE-nál vásároltam a készülékem

Készülékedet bármelyik boltunkban leadhatod nyitvatartási időben, de javasoljuk, hogy foglalj időpontot, hiszen így nem csak a várakozást kerülheted el, hanem közvetlenül a technikussal beszélheted meg a lehetséges megoldásokat, sőt, ha a helyszínen orvosolható a probléma, akkor ezt meg is teszi kollégánk és hibátlan készülékkel távozhatsz tőlünk.

Mint fogyasztó (a számlán természetes személy) az iSTYLE-al szemben:

  • 3 napon belüli csere (151/2003. Korm.rend.)1
  • 1 év jótállás (151/2003. Korm.rend.)2
  • 2 év kellékszavatosság: (Ptk.)3
  • Apple 1 éves korlátozott jótállás
  • Apple Care Protection Plan (kiterjesztett gyártói jótállás)4

Nem az iSTYLE-nál vásároltam a készülékem

Ebben az esetben hibás Apple készülékek és tartozékok leadására személyesen és kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség. Válassz Neked megfelelő helyszínt és időpontot, hogy elkerüld a sorban állást és közvetlenül a technikussal egyeztethess a lehetőségekről.

Kattints ide az időpontok megtekintéséhez.

Mint fogyasztó (a számlán természetes személy)

Csak az értékesítő vállalkozással szemben:
  • 3 napon belüli csere (151/2003. Korm.rend.)
  • 1 év jótállás (151/2003. Korm.rend.)
  • 2 év kellékszavatosság (Ptk.)
az iSTYLE-al szemben:
  • Apple 1 éves korlátozott jótállás
  • (Apple Care Protection Plan)

Munkadíjak

Munkadíjat csak néhány esetben számolunk fel: amikor nem gyári alkatrész (memória, merevlemez vagy SSD) beszerelésére van szükség, vagy pedig amikor a javításra tett árajánlat alapján nem kéri az ügyfél a javítást.

Munka Bruttó munkadíj
iOS készülék bevizsgálási díja 1 900 Ft
Mac készülék bevizsgálási díja, újratelepítése 4 900 Ft
iOS készülék adatköltöztetés* 9 500 Ft
Mac készülék adatköltöztetés* 19 600 Ft
Memória beszerelése Mac számítógépbe Kérj árajánlatot a szerviz@istyle.hu címen
Mac tisztítás-karbantartás 7 500 Ft

iPhone kijelző-, alkatrész-, és teljes egység csere

Az iPhone SE, 6, 6+, 6s, 6s+ kijelzőcseréjét az Apple külföldi szervizbázisán végzik, így ezt a szolgáltatást 5-8 munkanap átfutási idővel tudjuk vállalni. A többi típuson mi végezzük a cserét szervizeinkben.

Az iPhone készülékekben nagyon kevés alkatrész cserélhető minőségbiztosítási okok miatt, de néhány kisebb alkatrészt az iSTYLE szervizében is cserélünk.

Az iOS készülékek komolyabb probléma és sérülés esetén – minőségbiztosítási okokból – fődarabcserével javíthatóak. Ezen az árak akkor érvényesek amikor a készüléknek garancián kívüli meghibásodása van (ez lehet garancia időn belül is nem garanciális hiba pl:. sérülés vagy beázás miatt), de a készülék még nem totálkáros. Totálkáros fődarabcseréje meghaladhatja a termék aktuális bolti árat. A kár típusát szervizünkben technikusaink állapítják meg, az eredeti fődarabot visszaküldjük a gyártónak. Kizárólag a cserélt fődarabbal minden paraméterében (típus, szín, tárhely, hálózatfüggőség, stb.) megegyező modell kérhető fizetős készülékcsere keretében.

iPhone típus Teljes egység Kijelző Akkumulátor Kamera Vibramotor Hangszóró Receiver Wi‑Fi flex kábel
iPhone SE 134 900 Ft 61 900 Ft 19 900 Ft
16 900 Ft
27 900 Ft 14 900 Ft 24 900 Ft 21 900 Ft
iPhone 6 134 900 Ft 61 900 Ft 19 900 Ft
9 900 Ft
27 900 Ft 14 900 Ft 24 900 Ft 24 900 Ft
iPhone 6 Plus 146 900 Ft 64 900 Ft 19 900 Ft
9 900 Ft
27 900 Ft 14 900 Ft 24 900 Ft 24 900 Ft
iPhone 6s 134 900 Ft 62 900 Ft 19 900 Ft
16 900 Ft
27 900 Ft 21 900 Ft
iPhone 6s Plus 146 900 Ft 76 900 Ft 19 900 Ft
16 900 Ft
27 900 Ft
iPhone 7 142 900 Ft 62 900 Ft 19 900 Ft
16 900 Ft
27 900 Ft 24 900 Ft
iPhone 7 Plus 175 900 Ft 76 900 Ft 19 900 Ft
16 900 Ft
32 900 Ft 24 900 Ft
iPhone 8 175 900 Ft 62 900 Ft 19 900 Ft
9 900 Ft
27 900 Ft 24 900 Ft 8 900 Ft
iPhone 8 Plus 198 900 Ft 76 900 Ft 19 900 Ft
9 900 Ft
32 900 Ft 24 900 Ft 24 900 Ft
iPhone X 247 900 Ft 118 900 Ft 25 900 Ft 32 900 Ft 24 900 Ft 24 900 Ft
iPhone XR 198 900 Ft 80 900 Ft 25 900 Ft 32 900 Ft 21 900 Ft 24 900 Ft
iPhone XS 247 900 Ft 118 900 Ft 25 900 Ft 32 900 Ft 24 900 Ft 24 900 Ft
iPhone XS Max 269 900 Ft 139 900 Ft 25 900 Ft 32 900 Ft 24 900 Ft
iPhone 11 198 900 Ft 80 900 Ft 25 900 Ft 32 900 Ft 31 900 Ft 24 900 Ft
iPhone 11 Pro 247 900 Ft 118 900 Ft 25 900 Ft 43 900 Ft 31 900 Ft 24 900 Ft
iPhone 11 Pro Max 269 900 Ft 139 900 Ft 25 900 Ft 43 900 Ft 31 900 Ft 24 900 Ft

Apple Watch

Típus Sérült készülék cseréje
Watch Sport 38mm és 42mm (1. gen) 89 900 Ft
Watch Stainless Steel 38mm és 42mm (1. gen) 110 900 Ft
Watch Series 1 38mm és 42 mm (2. gen) 89 900 Ft
Watch Series 2 (Aluminium) 38mm és 42 mm (2. gen) 102 900 Ft
Watch Series 2 (Stainless Steel) 38mm és 42 mm (2. gen) 110 900 Ft
Watch Series 2 Edition (Ceramic) 38mm és 42 mm (2. gen) 345 900 Ft
Watch Series 3 (GPS) 38mm és 42 mm (3. gen) 85 900 Ft
Watch Series 3 (GPS + Cellular) 38mm (3.gen) 102 900 Ft
Watch Series 4 (GPS) 40mm és 44 mm 131 900 Ft
Watch Series 5 (GPS) 40 és 44 mm 131 900 Ft

iPad

Típus Sérült készülék cseréje
iPad 2 111 900 Ft
iPad 4 135 900 Ft
iPad Air 111 900 Ft
iPad Air 2 135 900 Ft
iPad Air 3 169 900 Ft
iPad (5. gen) 111 900 Ft
iPad (6. gen) 111 900 Ft
iPad (7. gen) 111 900 Ft
iPad mini 91 900 Ft
iPad mini 2 91 900 Ft
iPad mini 3 135 900 Ft
iPad mini 4 135 900 Ft
iPad Pro 9,7″ 169 900 Ft
iPad Pro 10,5″ 200 900 Ft
iPad Pro 12,9″ (1. és 2. gen) 270 900 Ft
iPad Pro 11″ 240 900 Ft
iPad Pro 12,9″ (3. gen) 313 900 Ft
iPad Pro 12,9″ (4. gen) 313 900 Ft

AirPods

Az AirPods és a töltőtok garacián túli hiba, sérülés vagy elvesztés esetén az alábbi árakon pótolható:

  AirPods Töltőtok Vezeték nélküli töltőtok
Garancián túli javítás 32 900 Ft /darab 28 900 Ft 32 900 Ft
Pótlás elvesztés esetén 32 900 Ft /darab 28 900 Ft 32 900 Ft

AirPods Pro

Az AirPods Pro és a töltőtok garacián túli hiba, sérülés vagy elvesztés esetén az alábbi árakon pótolható:

  AirPods Pro Vezeték nélküli töltőtok Szilikon fülharangok
Garancián túli javítás 43 900 Ft /darab 43 900 Ft 5 900 Ft
Pótlás elvesztés esetén 43 900 Ft /darab 49 900 Ft 5 900 Ft

Apple TV

Típus Készülék cseréje
Apple TV 3rd gen. 25 900 Ft
Apple TV 4K - 64GB 61 900 Ft
Apple TV HD - 32GB 49 900 Ft

Mac garancián túli javítások

A hibás Mac számítógépeket bevizsgáljuk és a javításra ajánlatot adunk. Számítógépek javítására a készülék bevizsgálása nélkül nem áll módunkban közelítő ajánlatot sem adni.

Ha úgy érzed a készüléked gyakran elviselhetetlenül melegszik vagy túl sokszor dolgozik hangosan a ventillátora akkor itt az ideje a karbantartásnak, ami jelen esetben egy belső tisztítást jelent. Kollégáink a gyártói útmutatók szerint szétszerelik és letisztiítják a készülék belső elemeit, szükség szerint igazítanak a rögzítéseken, csavarokon valamint a processzor helytelen hőleadása esetén újrapasztázzák azt. Ez az általában 1 munkanap alat elvégezhető karbantartás 7 500 Ft-ba kerül ugyan, de utána a géped olyan lesz mint új korában!

Servis iSTYLE

Apple készüléked a legjobb kezek között!

Büszkék vagyunk rá, hogy az Apple hivatalos szervizpartnerei vagyunk (Apple Authorised Service Partner). Ez azt jelenti, hogy készüléked az Apple szigorú előírásainak megfelelően, kizárólag hivatalos forrásból származó eszközökkel, és alkatrészek felhasználásával javítjuk. Szerviztechnikusaink részt vesznek az Apple oktatási rendszerében és minden előírt minősítéssel rendelkeznek. Hozzánk behozhatod más boltból, akár más országból származó készüléked is, minden javítás regisztrálásra kerül az Apple globális rendszerében.

Gyakran feltett kérdések

Milyen készülékkel kereshetem fel az iSTYLE szervizét?

Bármilyen Apple vagy Beats termékkel felkereshetsz minket, de bizonyos esetekben csak garancián túli javítást tudunk ajánlani, mivel az Európai Gazdasági Térség tagállamai (EGT) és Svájc területén kívül vásárolt termékek esetén a garanciális szolgáltatásokat a gyártó korlátozhatja!

Hova vihetem az iSTYLE-nál vásárolt nem Apple termékeket?

Vagy a gyártó szervizébe vagy ugyanabba az üzletbe ahol vásároltad.

Tényleg kétszer fel kell keresnem a szervizt?

Elég csak a leadáskor személyesen felkeresned minket. Javítás után a készüléket igény esetén futárszolgálattal szállítjuk házhoz, ennek ideje átlagosan 1 munkanap. Ennek díja csomagolással és biztosítással együtt iOS-eszközök esetén bruttó 1 500 Ft, hordozható Macek esetén bruttó 2 000 Ft, asztali Macek esetén bruttó 5 000 Ft.

Mennyi ideig tart a javítás?

A javítási idő akár 5-15 munkanap is lehet.

Mennyi ideig kell nélkülöznöm a készülékem?

Amennyiben kiszállítást kérsz, az 1-2 munkanappal hosszabbíthatja az ügyintézést. Amikor kollégáink választ várnak tőled a javítással kapcsolatban, akkor a javítási idő a válaszidőddel hosszabbodik.

Mit tegyek, mielőtt leadom készülékemet javításra?

Mielőtt leadod készüléked szervizre, célszerű biztonsági másolatot készíteni a rajta tárolt adatokról, valamint előkeresni a vásárlást igazoló számlát. iPad és iPhone készülékek esetében kötelező kikapcsolni a Készülék keresése (Find My iPhone) funkciót az itt található útmutató segítségével. Apple Watch esetén is szükséges kikapcsolni az aktiválási zárat, ehhez segítséget ezen a linken találsz.

Ha nem jársz sikerrel, ezeken az elérhetőségeken tudsz segítséget kérni.

Mit vigyek magammal a szervizbe?

A meghibásodott terméket és a készülék eredeti forgalombahozatali országában kiállított számlát.

Töltési- vagy akkumulátor probléma esetén szükség van a készülékkel használt töltőre is. Szériaszámmal nem rendelkező tartozék (fülhallgató, kábel, stb.) esetén szükség van a vele használt termék szériaszámára.

Szoftveres működést befolyásoló hiba esetén szükség van a készülék jelszavára, jelkódjára.

Szükség van a javításhoz a termék számlájára?

Néhány esetben nem, de az a biztos ha elhozod a készülék eredeti forgalombahozatali országában kiállított számlájának másolatát, hogy a lehető legkedvezőbb javítási feltételeket tudjuk Neked biztosítani.

Van lehetőség azonnali javításra?

Amennyiben lefoglalt időpontra érkeztél, és az adott javítás nem igényel alkatrészcserét, vagy a szükséges alkatrészek rendelkezésre állnak készleten, abban az esetben igen.

Sürgősségi ügyintézés esetén a munkadíjak kétszeresét számítja fel szervizünk, jótállásos készülék esetén sürgősségi díjként egyszeres munkadíj fizetendő.

Honnan tudom, hogy garanciális-e a készülékem?

Minden Apple termékre legalább 1 év korlátozott gyártói garancia érvényes. Ezt a legegyszerűbben és leghitelesebben a készülék eredeti forgalombahozatali országában kiállított számláján tudod ellenőrizni, vagy ha ez a számlád nincs meg, akkor ezen a linken.

Mire nem terjed ki a garancia?

A jótállás nem vonatkozik a következőkre:

  1. elhasználódó részekre, például akkumulátorokra és olyan védőbevonatokra, amelyek idővel rendeltetésük szerint elkopnak, kivéve azt az esetet, ha a hiba anyag- vagy gyártási hiba következménye;
  2. felületi (kozmetikai) sérülésekre, korlátozás nélkül ideértve a karcolásokat, a benyomódásokat és a csatlakozók törött műanyagát;
  3. más termékkel együtt történő használatból származó károkra;
  4. baleset, visszaélésszerű használat, nem rendeltetésszerű használat, folyadékkal való érintkezés, tűz, földrengés vagy más külső ok által okozott kárra;
  5. az Apple Terméknek nem a használati útmutatóban, a műszaki specifikációban vagy az Apple Termékre vonatkozó egyéb közzétett útmutatásban leírtaknak megfelelő használatából eredő kárra;
  6. nem az Apple képviselője vagy nem Hivatalos Apple Szolgáltató (a továbbiakban “HASz”) által végzett javításból (ideértve a frissítést és a bővítést is) eredő kárra;
  7. az Apple írásbeli engedélye nélkül funkcionálisan vagy képességeit tekintve módosított Apple Termékre;
  8. az Apple Termék normális elhasználódása vagy normális kopása által okozott hibákra; illetve akkor,
  9. ha eltávolították vagy olvashatatlanná tették az Apple Termék bármely sorozatszámát, vagy
  10. ha a terméket eltulajdonították vagy az Apple a bűnüldöző hatóság által szolgáltatott információ alapján okkal feltételezi a termék eltulajdonítását.

Van lehetőség terméktámogatásra az üzletekben?

Igen, kollégáink bármely üzletünkben tudnak segíteni Apple-termékek beállításában, illetve egyszerűbb technikai kérdésekben. Ennek díja bruttó 2 500 Ft minden megkezdett negyed óra esetében.

Hogyan történik a garancián túli javítás?

A hibás készülék bevizsgálása utána pontos ajánlatot adunk a javításra. Árajánlatot minőség biztosítási okokból kizárólag írásban adunk. Amennyiben az ajánlatot elfogadja és a vételárat kiegyenlíti azután rendeljük meg ill. szereljük be az alkatrészeket. Ha nem kéri a javítást, abban az esetben bevizsgálási munkadíjat számolunk fel.

Vásárolhatok tőletek alkatrészt, hogy magam szereljem be?

Nem. Alkatrészt kizárólag a javításhoz rendelünk és a beszerelést minőségbiztosítási okokból szervizünkben végezzük el, mivel erre a gyártó kötelez minket.

Beszereltek hozott alkatrészt?

Merevlemez illetve SSD és memóriamodul kivételével nem. Csak gyári alkatrészekkel dolgozunk, aminek eredetét azzal biztosítjuk, hogy a gyártótól rendelünk.

Mennyi garanciát kapok a garancián túli javításra?

A hatályos magyar jogszabályok értelmében szervizünkben végzett garancián túli javításokra és cserékre szervizünk vállalja a 6 hónap kötelező jótállást a fogyasztók felé.