Garanciális ügyintézés
Szervizünkben képzett technikusok végzik Apple terméked garanciális javítását.
Hibás készülék leadására előre lefoglalt időpontban van lehetőség a Mammut 2-ben és az Andrássy úton található iSTYLE üzletekben. Kérjük, hogy válaszd ki a Neked megfelelő helyszínt és időpontot az időpontfoglaló segítségével, vagy rendelj szervizfutárt egyszerűen.
Eljött a csere ideje! Most akár 50% kedvezménnyel cseréljük iPhone-od akkumulátorát!
Az akcióban részt vesz minden iPhone SE, 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8 és 8 Plus modellvariációk. Ráadásul most ki sem kell mozdulnod, a futárszolgálatot is mi álljuk!
Szerviz jegyzőkönyv száma - Készülék leadásakor kapott jegyzőkönyv száma (HU-SC kezdetű
azonosító)
Sorozatszám - Javításra leadott eszköz sorozatszáma/szériaszáma
IMEI - A GSM rendszerű telefonok 15 számjegyű egyedi azonosítója.
Szervizünkben képzett technikusok végzik Apple terméked garanciális javítását.
Szervizünkben lehetőséged van Apple terméked garanciaidőn kívüli szervizelésére is.
Az iSTYLE szervize a segítségedre van olyan esetben is amikor a készülék nem javítható díjmentesen különböző sérülések miatt, vagy a garanciaidő lejárta után. Az Apple termékekhez az eredeti készülék gyártásának megszűnése után 6 évig biztosított az alkatrész ellátottsága, utána már csak a készlet erejéig rendelhető hozzájuk alkatrész.
Fontos tudnod, hogy az Apple javítási szabályzata szerint járunk el, így minden hibás alkatrészt vissza kell küldenünk a gyártónak, cserébe az újért.
Van lehetőség arra, hogy visszaadjuk a kiszerelt alkatrészt, azonban csak abban az esetben, ha ezt előre jelzed felénk, mert ilyenkor azt egyrész drágábban küldik nekünk, másrészt nem kerül javításként bejegyzésre az érintett művelet az Apple rendszerében, így jótállást sem vállal rá a továbbiakban gyártó.
Fontosnak tartjuk, hogy tisztában légy a lehetőségeiddel és a jogaiddal, ezeket az alábbi táblázatban találod a vonatkozó jogszabályokkal és azok magyarázataival.
Készülékedet bármelyik boltunkban leadhatod nyitvatartási időben, de javasoljuk, hogy foglalj időpontot, hiszen így nem csak a várakozást kerülheted el, hanem közvetlenül a technikussal beszélheted meg a lehetséges megoldásokat, sőt, ha a helyszínen orvosolható a probléma, akkor ezt meg is teszi kollégánk és hibátlan készülékkel távozhatsz tőlünk.
Mint fogyasztónak nem minősülő személy (pl. a számlán céges vásárló) az iSTYLE-al szemben:
Ebben az esetben hibás Apple készülékek és tartozékok leadására személyesen és kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség. Válassz Neked megfelelő helyszínt és időpontot, hogy elkerüld a sorban állást és közvetlenül a technikussal egyeztethess a lehetőségekről.
Kattints ide az időpontok megtekintéséhez.
Mint fogyasztónak nem minősülő személy (pl. a számlán céges vásárló) az iSTYLE-al szemben:
Csak az értékesítő vállalkozással szemben:Fontosnak tartjuk, hogy tisztában légy a lehetőségeiddel és a jogaiddal, ezeket az alábbi táblázatban találod a vonatkozó jogszabályokkal és azok magyarázataival.
Készülékedet bármelyik boltunkban leadhatod nyitvatartási időben, de javasoljuk, hogy foglalj időpontot, hiszen így nem csak a várakozást kerülheted el, hanem közvetlenül a technikussal beszélheted meg a lehetséges megoldásokat, sőt, ha a helyszínen orvosolható a probléma, akkor ezt meg is teszi kollégánk és hibátlan készülékkel távozhatsz tőlünk.
Mint fogyasztó (a számlán természetes személy) az iSTYLE-al szemben:
Ebben az esetben hibás Apple készülékek és tartozékok leadására személyesen és kizárólag előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség. Válassz Neked megfelelő helyszínt és időpontot, hogy elkerüld a sorban állást és közvetlenül a technikussal egyeztethess a lehetőségekről.
Kattints ide az időpontok megtekintéséhez.
Mint fogyasztó (a számlán természetes személy)
Csak az értékesítő vállalkozással szemben:Csereigény a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 (három) munkanapon belül csak a vásárlás helyénél 7
A Rendelet szerinti jótálláson alapuló:
Kellékszavatosságon alapuló:13
Gyártói jótálláson alapuló:14
Apple Care Protection Plan (kiterjesztett gyártói jótállás) esetén:15 az ott meghatározott jogok
1 A 151/2003.(IX.22.) Korm.rend, (a továbbiakban: Rendelet) 7.§ értelmében, ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A fogyasztó a csereigényt a terméket értékesítő vállalkozással szemben érvényesítheti.
2 A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a Rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre a Rendelet szabályai szerinti jótállási kötelezettség terjed ki. Jótállási igény: a Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az eladott ingó dolog hibája miatt a fogyasztó által érvényesített jótállási igény. Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Amennyiben a termék a Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében került eladásra, és a fogyasztó a jótállási igénye érvényesítésekor bemutatja a terméket értékesítő vállalkozás által a termékkel együtt átadott Jótállási jegyet, vagy – a Jótállási jegy rendelkezésre bocsátásának elmaradása esetén – a termék ellenértékének megfizetését igazoló számlát vagy nyugtát, úgy igénye a Rendelet alapján biztosított fogyasztói jótállás keretében kerülhet intézésre. A fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét választása szerint a terméket értékesítő vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a Jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti, az egyéb jótállási igények érvényesítésére pedig a terméket értékesítő vállalkozásnál van lehetőség.
3 Amennyiben a terméket a Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében vásárolta, úgy a fogyasztó a vásárlás (teljesítés) időpontjától számított 2 (két) éves elévülési idő alatt a Ptk. 6:159.§ szerinti kellékszavatossági igényt érvényesíthet a terméket értékesítő vállalkozással szemben.
4 Egy (1) Éves Korlátozott Jótállás (kizárólag Apple márkájú termékekhez) Tájékoztatás termékenként: http://www.apple.com/legal/warranty/products (A tájékoztatás az érintett termék kiválasztása után magyar nyelven is elérhető) .A gyártó által vállalt jótállás a magyar fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül biztosít jogokat. Amennyiben a vásárló fogyasztónak minősül, és jótállási igénye érvényesítésekor nem mutatja be a forgalmazó által a termékkel együtt átadott Jótállási jegyet, vagy – a Jótállási jegy rendelkezésre bocsátásának elmaradása esetén – a termék ellenértékének megfizetését igazoló számlát vagy nyugtát, úgy igénye a gyártói jótállás keretében kerülhet intézésre.
5 A kiterjesztett gyártói jótálláson (AppleCare Protection Plan) – alapuló jogokról tájékoztatás a http://www.apple.com/legal/sales-support/applecare oldalon található. A tájékoztatás az érintett termék kiválasztása után magyar nyelven is elérhető
6 Kellékszavatossági jogokat az a jogosult is érvényesíthet az eladott termék hibája miatt, aki nem minősül a Ptk. szerint fogyasztónak, azonban ebben az esetben nem kell a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltakat alkalmazni. Amennyiben a terméket nem a Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében vásárolta (tehát nem minősül fogyasztónak), úgy a vásárlás (teljesítés) időpontjától számított 1 (egy) éves elévülési idő alatt érvényesíthet a Ptk. 6:159.§ szerinti kellékszavatossági igényt a terméket értékesítő vállalkozással szemben.
7 A Rendelet 7.§ értelmében, ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A fogyasztó a csereigényt a terméket értékesítő vállalkozással szemben érvényesítheti.
8 A fogyasztó a csereigényt a terméket értékesítő vállalkozással szemben érvényesítheti.
9 A fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét választása szerint a terméket értékesítő vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a Jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti, az egyéb jótállási igények érvényesítésére pedig a terméket értékesítő vállalkozásnál van lehetőség.
10 Ha a kötelezett a kijavítást/kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud megfelelő határidőn belül eleget tenni, vagy ha a jogosultnak/fogyasztónak a kijavításhoz/kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat.
11 A fogyasztó az árleszállítási igényt a terméket értékesítő vállalkozással szemben érvényesítheti.
12 A fogyasztó az elállási jogot a terméket értékesítő vállalkozással szemben érvényesítheti. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
13Kellékszavatosságon alapuló igény a terméket értékesítő vállalkozással szemben érvényesíthető.
14 A gyártói jótálláson – Egy (1) Éves Korlátozott Jótállás (kizárólag Apple márkájú termékekhez) – alapuló jogokról tájékoztatás a http://www.apple.com/legal/warranty/products oldalon található. A tájékoztatás az érintett termék kiválasztása után magyar nyelven is elérhető.
15 A kiterjesztett gyártói jótálláson (AppleCare Protection Plan) – alapuló jogokról tájékoztatás a http://www.apple.com/legal/sales-support/applecare oldalon található. A tájékoztatás az érintett termék kiválasztása után magyar nyelven is elérhető
Munkadíjat csak néhány esetben számolunk fel: amikor nem gyári alkatrész (memória, merevlemez vagy SSD) beszerelésére van szükség, vagy pedig amikor a javításra tett árajánlat alapján nem kéri az ügyfél a javítást.
Munka | Bruttó munkadíj |
---|---|
iOS készülék bevizsgálási díja | 1 900 Ft |
Mac készülék bevizsgálási díja, újratelepítése | 4 900 Ft |
iOS készülék adatköltöztetés* | 9 500 Ft |
Mac készülék adatköltöztetés* | 19 600 Ft |
Memória beszerelése Mac számítógépbe | Kérj árajánlatot a szerviz@istyle.hu címen |
Mac tisztítás-karbantartás | 7 500 Ft |
Adatköltöztetés meglévő, működő háttértárolóról új készülékre. Sérült, nem olvasható háttértárolóról adatmentést nem vállalunk. Az adatköltöztetés csak új készülék vásárlására esetén vehető igénybe. Leadott, hibás készülékről az új cserélt készülékre történő adatmentést nem vállalunk.
Az iPhone SE, 6, 6+, 6s, 6s+ kijelzőcseréjét az Apple külföldi szervizbázisán végzik, így ezt a szolgáltatást 5-8 munkanap átfutási idővel tudjuk vállalni. A többi típuson mi végezzük a cserét szervizeinkben.
Az iPhone készülékekben nagyon kevés alkatrész cserélhető minőségbiztosítási okok miatt, de néhány kisebb alkatrészt az iSTYLE szervizében is cserélünk.
Az iOS készülékek komolyabb probléma és sérülés esetén – minőségbiztosítási okokból – fődarabcserével javíthatóak. Ezen az árak akkor érvényesek amikor a készüléknek garancián kívüli meghibásodása van (ez lehet garancia időn belül is nem garanciális hiba pl:. sérülés vagy beázás miatt), de a készülék még nem totálkáros. Totálkáros fődarabcseréje meghaladhatja a termék aktuális bolti árat. A kár típusát szervizünkben technikusaink állapítják meg, az eredeti fődarabot visszaküldjük a gyártónak. Kizárólag a cserélt fődarabbal minden paraméterében (típus, szín, tárhely, hálózatfüggőség, stb.) megegyező modell kérhető fizetős készülékcsere keretében.
Fogyasztó által igényelt fizetős fődarabcsere esetén az új fődarabra az értékétől függő jótállási kötelezettség vonatkozik, aminek érvényesítése érdekében a fődarabhoz jótállási jegyet adunk.
iPhone típus | Teljes egység | Kijelző | Akkumulátor | Kamera | Vibramotor | Hangszóró | Receiver | Wi‑Fi flex kábel |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
iPhone SE | 134 900 Ft | 61 900 Ft | 19 900 Ft 16 900 Ft |
27 900 Ft | 14 900 Ft | 24 900 Ft | 21 900 Ft | – |
iPhone 6 | 134 900 Ft | 61 900 Ft | 19 900 Ft 9 900 Ft | 27 900 Ft | 14 900 Ft | 24 900 Ft | 24 900 Ft | – |
iPhone 6 Plus | 146 900 Ft | 64 900 Ft | 19 900 Ft 9 900 Ft | 27 900 Ft | 14 900 Ft | 24 900 Ft | 24 900 Ft | – |
iPhone 6s | 134 900 Ft | 62 900 Ft | 19 900 Ft 16 900 Ft | 27 900 Ft | – | – | 21 900 Ft | – |
iPhone 6s Plus | 146 900 Ft | 76 900 Ft | 19 900 Ft 16 900 Ft | 27 900 Ft | – | – | – | – |
iPhone 7 | 142 900 Ft | 62 900 Ft | 19 900 Ft 16 900 Ft | 27 900 Ft | – | 24 900 Ft | – | – |
iPhone 7 Plus | 175 900 Ft | 76 900 Ft | 19 900 Ft 16 900 Ft | 32 900 Ft | – | 24 900 Ft | – | – |
iPhone 8 | 175 900 Ft | 62 900 Ft | 19 900 Ft 16 900 Ft | 27 900 Ft | 24 900 Ft | – | – | 8 900 Ft |
iPhone 8 Plus | 198 900 Ft | 76 900 Ft | 19 900 Ft 16 900 Ft | 32 900 Ft | 24 900 Ft | 24 900 Ft | – | – |
iPhone X | 247 900 Ft | 130 900 Ft | 25 900 Ft | 32 900 Ft | 24 900 Ft | 24 900 Ft | – | – |
iPhone XR | 198 900 Ft | 86 900 Ft | 25 900 Ft | 32 900 Ft | 21 900 Ft | 24 900 Ft | – | – |
iPhone XS | 247 900 Ft | 130 900 Ft | 25 900 Ft | 32 900 Ft | 24 900 Ft | 24 900 Ft | – | – |
iPhone XS Max | 269 900 Ft | 153 900 Ft | 25 900 Ft | 32 900 Ft | 24 900 Ft | – | – | – |
iPhone 11 | 198 900 Ft | 86 900 Ft | 25 900 Ft | 32 900 Ft | 31 900 Ft | 24 900 Ft | – | – |
iPhone 11 Pro | 247 900 Ft | 130 900 Ft | 25 900 Ft | 43 900 Ft | 31 900 Ft | 24 900 Ft | – | – |
iPhone 11 Pro Max | 269 900 Ft | 153 900 Ft | 25 900 Ft | 43 900 Ft | 31 900 Ft | 24 900 Ft | – | – |
Típus | Sérült készülék cseréje |
---|---|
Watch Sport 38mm és 42mm (1. gen) | 89 900 Ft |
Watch Stainless Steel 38mm és 42mm (1. gen) | 110 900 Ft |
Watch Series 1 38mm és 42 mm (2. gen) | 89 900 Ft |
Watch Series 2 (Aluminium) 38mm és 42 mm (2. gen) | 102 900 Ft |
Watch Series 2 (Stainless Steel) 38mm és 42 mm (2. gen) | 110 900 Ft |
Watch Series 2 Edition (Ceramic) 38mm és 42 mm (2. gen) | 345 900 Ft |
Watch Series 3 (GPS) 38mm és 42 mm (3. gen) | 85 900 Ft |
Watch Series 3 (GPS + Cellular) 38mm (3.gen) | 102 900 Ft |
Watch Series 4 (GPS) 40mm és 44 mm | 131 900 Ft |
Watch Series 5 (GPS) 40 és 44 mm | 131 900 Ft |
Típus | Sérült készülék cseréje |
---|---|
iPad 2 | 111 900 Ft |
iPad 4 | 135 900 Ft |
iPad Air | 111 900 Ft |
iPad Air 2 | 135 900 Ft |
iPad Air 3 | 169 900 Ft |
iPad (5. gen) | 111 900 Ft |
iPad (6. gen) | 111 900 Ft |
iPad (7. gen) | 111 900 Ft |
iPad mini | 91 900 Ft |
iPad mini 2 | 91 900 Ft |
iPad mini 3 | 135 900 Ft |
iPad mini 4 | 135 900 Ft |
iPad Pro 9,7″ | 169 900 Ft |
iPad Pro 10,5″ | 200 900 Ft |
iPad Pro 12,9″ (1. és 2. gen) | 270 900 Ft |
iPad Pro 11″ | 240 900 Ft |
iPad Pro 12,9″ (3. gen) | 313 900 Ft |
iPad Pro 12,9″ (4. gen) | 313 900 Ft |
Az AirPods és a töltőtok garacián túli hiba, sérülés vagy elvesztés esetén az alábbi árakon pótolható:
AirPods | Töltőtok | Vezeték nélküli töltőtok | |
---|---|---|---|
Garancián túli javítás | 32 900 Ft /darab | 28 900 Ft | 32 900 Ft |
Pótlás elvesztés esetén | 32 900 Ft /darab | 28 900 Ft | 32 900 Ft |
Az AirPods Pro és a töltőtok garacián túli hiba, sérülés vagy elvesztés esetén az alábbi árakon pótolható:
AirPods Pro | Vezeték nélküli töltőtok | Szilikon fülharangok | |
---|---|---|---|
Garancián túli javítás | 43 900 Ft /darab | 43 900 Ft | 5 900 Ft |
Pótlás elvesztés esetén | 43 900 Ft /darab | 49 900 Ft | 5 900 Ft |
Típus | Készülék cseréje |
---|---|
Apple TV 3rd gen. | 25 900 Ft |
Apple TV 4K - 64GB | 61 900 Ft |
Apple TV HD - 32GB | 49 900 Ft |
A hibás Mac számítógépeket bevizsgáljuk és a javításra ajánlatot adunk. Számítógépek javítására a készülék bevizsgálása nélkül nem áll módunkban közelítő ajánlatot sem adni.
Ha úgy érzed a készüléked gyakran elviselhetetlenül melegszik vagy túl sokszor dolgozik hangosan a ventillátora akkor itt az ideje a karbantartásnak, ami jelen esetben egy belső tisztítást jelent. Kollégáink a gyártói útmutatók szerint szétszerelik és letisztiítják a készülék belső elemeit, szükség szerint igazítanak a rögzítéseken, csavarokon valamint a processzor helytelen hőleadása esetén újrapasztázzák azt. Ez az általában 1 munkanap alat elvégezhető karbantartás 7 500 Ft-ba kerül ugyan, de utána a géped olyan lesz mint új korában!
Büszkék vagyunk rá, hogy az Apple hivatalos szervizpartnerei vagyunk (Apple Authorised Service Partner). Ez azt jelenti, hogy készüléked az Apple szigorú előírásainak megfelelően, kizárólag hivatalos forrásból származó eszközökkel, és alkatrészek felhasználásával javítjuk. Szerviztechnikusaink részt vesznek az Apple oktatási rendszerében és minden előírt minősítéssel rendelkeznek. Hozzánk behozhatod más boltból, akár más országból származó készüléked is, minden javítás regisztrálásra kerül az Apple globális rendszerében.
Bármilyen Apple vagy Beats termékkel felkereshetsz minket, de bizonyos esetekben csak garancián túli javítást tudunk ajánlani, mivel az Európai Gazdasági Térség tagállamai (EGT) és Svájc területén kívül vásárolt termékek esetén a garanciális szolgáltatásokat a gyártó korlátozhatja!
Vagy a gyártó szervizébe vagy ugyanabba az üzletbe ahol vásároltad.
Elég csak a leadáskor személyesen felkeresned minket. Javítás után a készüléket igény esetén futárszolgálattal szállítjuk házhoz, ennek ideje átlagosan 1 munkanap. Ennek díja csomagolással és biztosítással együtt iOS-eszközök esetén bruttó 1 500 Ft, hordozható Macek esetén bruttó 2 000 Ft, asztali Macek esetén bruttó 5 000 Ft.
A javítási idő akár 5-15 munkanap is lehet.
Amennyiben kiszállítást kérsz, az 1-2 munkanappal hosszabbíthatja az ügyintézést. Amikor kollégáink választ várnak tőled a javítással kapcsolatban, akkor a javítási idő a válaszidőddel hosszabbodik.
Mielőtt leadod készüléked szervizre, célszerű biztonsági másolatot készíteni a rajta tárolt adatokról, valamint előkeresni a vásárlást igazoló számlát. iPad és iPhone készülékek esetében kötelező kikapcsolni a Készülék keresése (Find My iPhone) funkciót az itt található útmutató segítségével. Apple Watch esetén is szükséges kikapcsolni az aktiválási zárat, ehhez segítséget ezen a linken találsz.
Ha nem jársz sikerrel, ezeken az elérhetőségeken tudsz segítséget kérni.
A meghibásodott terméket és a készülék eredeti forgalomba hozatali országában kiállított számláját, valamint jótállási igény esetén a vásárláskor a fogyasztó részére kiállított jótállási jegyet. Amennyiben a jótállási jegy nem áll rendelkezésre, a jótállásból eredő jogokat a fogyasztó a termék számlája alapján is érvényesítheti.
Töltési- vagy akkumulátor probléma esetén szükség van a készülékkel használt töltőre is. Szériaszámmal nem rendelkező tartozék (fülhallgató, kábel, stb.) esetén szükség van a vele használt termék szériaszámára.
Szoftveres működést befolyásoló hiba esetén szükség van a készülék jelszavára, jelkódjára.
Néhány esetben nem, de az a biztos ha elhozod a készülék eredeti forgalombahozatali országában kiállított számlájának másolatát, hogy a lehető legkedvezőbb javítási feltételeket tudjuk Neked biztosítani.
Amennyiben lefoglalt időpontra érkeztél, és az adott javítás nem igényel alkatrészcserét, vagy a szükséges alkatrészek rendelkezésre állnak készleten, abban az esetben igen.
Sürgősségi ügyintézés esetén a munkadíjak kétszeresét számítja fel szervizünk, jótállásos készülék esetén sürgősségi díjként egyszeres munkadíj fizetendő.
Minden Apple termékre legalább 1 év korlátozott gyártói garancia érvényes. Ezt a legegyszerűbben és leghitelesebben a készülék eredeti forgalombahozatali országában kiállított számláján tudod ellenőrizni, vagy ha ez a számlád nincs meg, akkor ezen a linken.
A jótállás nem vonatkozik a következőkre:
Igen, kollégáink bármely üzletünkben tudnak segíteni Apple-termékek beállításában, illetve egyszerűbb technikai kérdésekben. Ennek díja bruttó 2 500 Ft minden megkezdett negyed óra esetében.
A hibás készülék bevizsgálása utána pontos ajánlatot adunk a javításra. Árajánlatot minőség biztosítási okokból kizárólag írásban adunk. Amennyiben az ajánlatot elfogadja és a vételárat kiegyenlíti azután rendeljük meg ill. szereljük be az alkatrészeket. Ha nem kéri a javítást, abban az esetben bevizsgálási munkadíjat számolunk fel.
Nem. Alkatrészt kizárólag a javításhoz rendelünk és a beszerelést minőségbiztosítási okokból szervizünkben végezzük el, mivel erre a gyártó kötelez minket.
Merevlemez illetve SSD és memóriamodul kivételével nem. Csak gyári alkatrészekkel dolgozunk, aminek eredetét azzal biztosítjuk, hogy a gyártótól rendelünk.
Fogyasztó esetében, amennyiben nem áll fenn már a kötelező jótállás, tehát a javítás térítés ellenében történik, úgy a 20 ezer forint szolgáltatási díjat meghaladó javítás esetében a szolgáltatásra 6 hónapos kötelező jótállás jár. Amennyiben a javítás során 10.000 Ft feletti értékű új alkatrész beépítésére vagy fődarabcserére kerül sor, a beépített alkatrészre vagy fődarabra fennáll az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállási kötelezettség is.