Hivatalos Apple-szerviz vagyunk.
Az Apple által képzett technikusaink eredeti Apple alkatrészeket használnak, így minden Apple készüléked biztos kézben van nálunk.
Bővebb infó
Szervizeltess soron kívül. Érkezz időpontra.
Vannak garancián túli, térítés ellenében történő javítások melyeket technikusaink soron kívül is végeznek. Ezeket a javításokat időpontfoglalással is igénybe tudod venni, mindössze 5 990 Ft felár ellenében. A szervizpontokon ilyenkor egyből technikusaink fogadnak majd, így könnyen elkerülheted a sorbanállást.
Soron kívüli javítás foglalása
Tekintsd meg árainkat
Szerviz árlista
Hozd be szervizünkbe
Szervizpontjaink
Biztosítás utólag? Nem akadály!
Amennyiben nálunk vásároltad készüléked, akkor a vásárlást követő 6 hónapban is köthetsz biztosítást eszközödre! A biztosítás megkötése előtt egy rövid bevizsgálásra van szükség, amelyet most kedvezményes bevezető áron vehetsz igénybe!
Időpontfoglalás
Szervizünk aktuális terheltsége
Ez azt jelenti, hogy minden szervizpontunk gőzerővel dolgozik. A leadott eszközöd ilyenkor átlagosan 3-5 napon belül kerül bevizsgálásra.
Tovább a szervizpontokhoz
Ügyfélszolgálat
Fogyasztóvédelmi és Jogi Kisokos
Garanciális vagy nem garanciális? De mi is az a garancia? Azaz milyen jogalapon kérhetjük a készülékek
díjmentes szervizelését?
Fogyasztóvédelmi és jogi kisokosunk segít eligazodni az útvesztőben.
Jogi kisokos megnyitása
A véleményed fontos a számunkra!
Oszd meg velünk tapasztalataidat a szervizünkkel és a szolgáltatásainkkal kapcsolatban.
Írd meg a véleményed
Gyakori kérdések
Minden olyan termék, amit nem az iSTYLE értékesített, azt csak a gyártó által vállalt feltételekkel tudjuk javítani.
Apple termékek esetén természetesen leadhatod bármelyik üzletünkben, valamint világszerte rengeteg erre képesített szervizben.
iPhone, iPad, Apple Watch, Mac készülékek esetében ki kell kapcsolni a készülék keresése funkciót az itt található útmutató segítségével, azaz el kell távolítani a készüléket az iCloud fiókból.
Apple Watch esetén is szükséges kikapcsolni az aktiválási zárat, ehhez segítséget ezen a linken találsz.
Ha nem jársz sikerrel, akkor a https://www.apple.com/hu/contact/ oldalon tudsz segítséget kérni.
Kérlek csak a meghibásodott eszközt hozd magaddal. A javításhoz alapvetően nincs szükségünk a kiegészítőire, vagy a dobozára.
Töltési- vagy akkumulátor probléma esetén szükség van a készülékkel használt töltőre is. Szériaszámmal nem rendelkező tartozék (fülhallgató, kábel, stb.) esetén szükség van a vele használt termék szériaszámára.
Szoftveres működést befolyásoló hiba esetén szükség lehet a készülék jelszavára, jelkódjára, vagy egy olyan felhasználóra, ahol tudjuk tesztelni a hibát.
Amennyiben a gyártói tesztek hardverhibát diagnosztizálnak, a készüléket a jelzett hiba alapján bizonyos esetekben alkatrész cseréjével, egyes hibák esetén pedig a készülék kompakt mivolta miatt minőségbiztosítási okokból teljes egységes cserével (fődarabcsere) szervizeli a gyártó.
Felhívjuk figyelmed, hogy az Apple a szerződött szervizpartnereit arra kötelezi, hogy a kiszerelt rossz alkatrészeket visszaküldjék, ezek helyett biztosít a feltüntetett árain cseredarabot, így a kiszerelt alkatrészeket szervizünk nem tudja utólagos kérés alapján visszaadni. Amennyiben igényt tartanál a kiszerelt alkatrészre, úgy ezen kérésed feltétlen rögzítsd a hibaleírás rovatban, mert így a gyártó magasabb áron biztosítja a cserealkatrészt és kizárólag az ezen áron rendelt cserealkatrész esetében van lehetőség az eredeti alkatrész megtartására.