Hivatalos Apple szerviz
Hivatalos Apple-szerviz vagyunk.
Az Apple által képzett technikusaink eredeti Apple alkatrészeket használnak, így minden Apple készüléked biztos kézben van nálunk.
Bővebb infó


Szervizeltess soron kívül. Érkezz időpontra.
Vannak garancián túli, térítés ellenében történő javítások melyeket technikusaink soron kívül is végeznek. Ezeket a javításokat időpontfoglalással is igénybe tudod venni, mindössze 5 990 Ft felár ellenében. A szervizpontokon ilyenkor egyből technikusaink fogadnak majd, így könnyen elkerülheted a sorbanállást.
Soron kívüli javítás foglalásaHozd be szervizünkbe
Szervizpontjaink
Tekintsd meg árainkat
Szerviz árlista
Rendelj futárt érte
Tudtad? Ahhoz, hogy velünk szervizeltess már ki se kell mozdulj otthonról. Rendelj szervizfutárt és mondj nemet a sorban állásra.
Szervizfutár rendeléseBiztosítás utólag? Nem akadály!
Amennyiben nálunk vásároltad készüléked, akkor a vásárlást követő 6 hónapban is köthetsz biztosítást eszközödre! A biztosítás megkötése előtt egy rövid bevizsgálásra van szükség, amelyet most kedvezményes bevezető áron vehetsz igénybe!
IdőpontfoglalásJavításom állapota
Státusz ellenőrzése
Szervizünk aktuális terheltsége
Ez azt jelenti, hogy minden szervizpontunk gőzerővel dolgozik. A leadott eszközöd ilyenkor átlagosan 3-5 napon belül kerül bevizsgálásra.
Tovább a szervizpontokhoz
Fogyasztóvédelmi és Jogi Kisokos
Garanciális vagy nem garanciális? De mi is az a garancia? Azaz
milyen jogalapon kérhetjük a készülékek díjmentes
szervizelését?
Fogyasztóvédelmi és jogi kisokosunk segít eligazodni az
útvesztőben.
Jogi kisokos megnyitása
A véleményed fontos a számunkra!
Oszd meg velünk tapasztalataidat a szervizünkkel és a szolgáltatásainkkal kapcsolatban.
Írd meg a véleményed
Válaszd ki az eszközöd!
A következőkben tájékozódhatsz garancián túli javításaink árairól. Válassz egy kategóriát a kezdéshez, majd pontosítsd a keresésed.
Mac
iPhone
Watch
iPad
AirPods
AppleTV
Hibás készülékedet leadhatod javításra vagy bevizsgálásra bármelyik üzletünkben nyitvatartási időben!
Budapesten az Árkád-ban, a Westend-ben, és a Kecskeméti utcában található üzleteinkben szerviz is üzemel, itt – készleten lévő alkatrészek esetén - akár azonnali akkumulátor vagy kijelző cserét is el tudnak végezni technikus kollégáink. Ezeket a javításokat időpontfoglalással is igénybe tudod venni, mindössze 5 990 Ft felár ellenében. Soron kívüli javításhoz kérjük foglalj időpontot.
Időpont foglalásaKérjük, hogy látogass el a Neked megfelelő helyszínre vagy rendelj szervizfutárt, mindössze 3 980 Ft felár ellenében.
Futár rendeléseVissza a kategóriákhoz
Szervizünk kizárólag gyári Apple alkatrésszel, a gyártó eszközeivel valamint technológiáival dolgozik, így a javítás után az összes gyártói elvárásnak meg fog felelni a készüléked. Minden általunk végzett javítást megelőz egy teljeskörű bevizsgálás, amit javítás esetén díjmentesen biztosítunk. Amennyiben végül úgy döntesz, hogy nem szeretnél élni a javítással, úgy a bevizsgálás díja bruttó 9 990 Ft.
Add meg a javításod egyedi azonosítóját!
Javításod állapotának ellenőrzéséhez kérlek add meg a javítási munkalapon szereplő jegyzőkönyvszámot vagy készüléked szériaszámát.
Fogyasztóvédelmi és Jogi Kisokos
Kötelező jótállás
A hatályos magyar jogszabályok írják elő. Érintett felek a kereskedő és a gyártó, hatálya 1 év a vásárlás dátumától számítva a 2021.01.01. előtti magánszemélyes vásárlások esetén, a 2024.05.09-től pedig szintén magánszemélyes vásárlások esetén az alábbiak szerint alakul:
- 10 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
- 250 000 forint eladási ár felett három év.
Kellékszavatosság
Magánszemélyes vásárlások esetén 2 év a vásárlástól számítva, nem magánszemélyek esetén 1 év a vásárlástól.
A szavatosság hasonló lehetőségeket biztosít a díjmentes szervizelésre, mint a jótállás, egy fontos kitétellel. Ha ezen időszakon belül a termék gyártási eredetű hibával romlik el a gyártó díjmentesen szervizeli azt, de annak a bizonyítási terhe, hogy a hiba gyártásra vezethető vissza, szavatosság esetén a vásárlást követő 6 hónap elteltével a termék használóját érinti.
Jó hír, hogy az Apple szavatosság tekintetében a bizonyítási eljárások ügyében nagyvonalúan jár el, ha a termék nem sérült, nincs szükség a hiba eredetének bizonyítására, azonban a termék számlájának és a szavatossági igénylőlapnak kitöltésre kell kerülnie és ellenőrzésen kell átesnie. Ez hosszabb időt vehet igénybe, ami a javítás idejét némileg növelheti, ennek meggyorsítására nincs lehetőségünk. A gyártó akár el is utasíthatja a szervizünkön keresztül benyújtott szavatossági szervizelésre vonatkozó igényt, bár ez ritka és a nem iSTYLE-nál vásárolt termékek esetén fordulhat csak elő. Szervizünk a készülék javítását díjmentesen kizárólag abban az esetben tudja nyújtani, amennyiben a gyártó jóváhagyja az igényt.
Fogyasztók esetében (elsősorban a 2021.01.01. előtti vásárlások esetén) gyakori a szavatossági ügyintézés. Az alábbiakat érdemes erről tudni:
Apple Egy (1) éves Korlátozott Jótállás
A köznyelvben “világgarancia” , hivatalos nevén ”Hardverjótállás" vagy "Apple Egy (1) éves Korlátozott Jótállás" a gyártó által vállalt jótállás, amely a fogyasztóvédelmi jogszabályokról eredő jogokon felül biztosít jogokat. Az Apple önmaga vállalta önként és emiatt maga a gyártó szabhatta meg a feltételeit. Az Apple Egy (1) éves Korlátozott Jótállás által biztosított, az Apple termékekre vonatkozó jogok a világ legtöbb részén az Apple helyi szervizlétesítményében érvényesíthetőek. Anyag- vagy gyártási hiba esetén pedig az igény közvetlenül az Apple-nél érvényesíthető még abban az esetben is, ha az Apple terméket harmadik féltől vásárolták.
Apple készüléked a legjobb kezek között!
Büszkék vagyunk rá, hogy az Apple hivatalos szervizpartnerei vagyunk (Apple Authorised Service Partner). Ez azt jelenti, hogy készüléked az Apple szigorú előírásainak megfelelően, kizárólag hivatalos forrásból származó eszközökkel, és alkatrészek felhasználásával javítjuk. Szerviztechnikusaink részt vesznek az Apple oktatási rendszerében és minden előírt minősítéssel rendelkeznek. Hozzánk behozhatod más boltból, akár más országból származó készüléked is, minden javítás regisztrálásra kerül az Apple globális rendszerében.
iOS és Mac készülékek teljeskörű bevizsgálása utólagos biztosításkötés esetén
Amennyiben nálunk vásároltad a készüléked és a vásárlást követő 6 hónapban szeretnél biztosítást kötni eszközödre, akkor azt egy kötelező bevizsgálás előzi meg.
Hogyan tudsz időpontot foglalni bevizsgálásra?
- Kattints az "Időpontfoglalás" gombra
- A "Válassz kategóriát" menüpontnál válaszd ki az "iOS és Mac készülékek teljeskörű bevizsgálása biztosításkötés esetén" opciót, ahol részletesen leírjuk a készülék bevizsgálás menetét.
- Jelentkezz be fiókodba vagy foglalj vendégként
- Add meg a szükséges személyes adatokat és készüléked adatait
- Válassz időpontot
Akkumulátor cseréje iPhone modellekben
Díja a termék típusától függ, melyet az Áraink menüpont alatt találsz
Technikus kollégáink csak gyári alkatrészekkel, és a gyártó által biztosított eszközökkel dolgoznak, hogy a készüléked a lehető legjobb kezekben legyen. Ennek köszönhetően a készüléked javítása után nem kell kompromisszumokat kötnöd, mert az minden a gyártó által előírt követelménynek meg fog felelni.
Új akkumulátorodat a gyártó rendszerében a készülékedhez rendeljük, és a készülékedhez tanítjuk, de egyes modelleknél kellhet 1-2 feltöltés mire a rendszer is tökéletesen felismeri.
Felhívjuk figyelmed, hogy akkumulátorcsere esetén, a cserét követően csak az eredeti gyári alkatrészek megfelelő működését tudjuk garantálni (az akkumulátorcsere eszközeit a gyártó eredeti alkatrészekre kalibrálta). Ez azt jelenti, hogy ha a készüléken pl. a kijelző már cserélve volt és nem eredeti Apple, hanem utángyártott kijelzőre, akkor az utángyártott kijelző cserét követő esetleges hibáiért nem tudunk felelősséget vállalni.
Soron kívüli javítás foglalása
Kijelző cseréje iPhone modellekben
Díja a termék típusától függ, melyet az Áraink menüpont alatt találsz.
Technikus kollégáink csak gyári alkatrészekkel, és a gyártó által biztosított eszközökkel dolgoznak, hogy a készüléked a lehető legjobb kezekben legyen. Ennek köszönhetően a készüléked javítása után nem kell kompromisszumokat kötnöd, mert az minden a gyártó által előírt követelménynek meg fog felelni.
Új kijelződet a gyártó rendszerében a készülékedhez rendeljük, fizikailag pedig a készülékedhez tanítjuk, hogy minden funkciója kivétel nélkül működjön.
Soron kívüli javítás foglalása
Belső tisztítás / karbantartás Mac számítógépeken
Díja: 19 900 Ft
Technikusaink szakszerűen portalanítják készülékedet, és modelltől függően* lecserélik az elöregedett hővezető réteget.
Érdemes ezt a karbantartást elvégezni évente, megelőzve ezzel a készülék rendszeres túlmelegedését, és idő előtti elhasználódását.
Soron kívüli javítás foglalása
iOS és Mac készülékek teljeskörű bevizsgálása
Ha használt készüléket vásárolnál vagy adnál el, vagy egyszerűen a jótállás lejárta előtt szeretnéd még kideríteni, hogy készüléked működése megfelelő-e, mindenképpen érdemes a készüléket egy teljeskörű bevizsgálásnak alávetni. Technikusaink az Apple rendszerén keresztül futtatják le a készülék típusának megfelelő teljeskörű diagnosztikát. A bevizsgálás eredménye a készülék sorozatszáma alatt az Apple rendszerében is rögzítésre kerül, csakúgy, mint az általunk a bevizsgálás eredményéről szóló jegyzőkönyvön. Amennyiben a működési paraméterekben eltérés mutatkozik, arra természetesen felhívjuk figyelmed és megoldást is kínálunk a javítására.
Soron kívüli javítás foglalása
Időpontfoglalás előzetes konzultáció után
Amennyiben készüléked garancián túli szervizelésével kapcsolatban már előzetes tájékoztatást kaptál kollégáinktól és szeretnél időpontot foglalni soron kívüli javíttatásra, akkor jó helyen jársz!
Soron kívüli javítás foglalása
Személyes terméktámogatás, szaktanácsadás
Szakértőink segítséget nyújtanak iOS vagy Mac termékek beállításában, kezelésében, mindennapi használatának optimalizálásában, a készülék és az Apple ökoszisztéma profi kezelésében. Gyorsan és személyesen kaphatsz választ kérdéseidre, továbbá használati útmutatókat, tippeket is adnak akkreditált technikusaink. Megismerheted készüléked minden funkcióját, hogy azt a mindennapokban optimálisan, személyes igényeid szerint használhasd. Szeretnénk kiemelni, hogy a beállításokat, segítségnyújtást veled együtt végezzük el, hogy megértsd a rendszer és a készülék működését és a jövőben magabiztosan tudd a beállításaidat mindenkori igényeid szerint magad is alakítani.
Soron kívüli javítás foglalása
Operációs rendszer tiszta újratelepítése
Díja: 9 990 Ft
Technikus kollégáink törlik a készülék adattárolójának teljes tartalmát, és telepítenek rá egy új, aktiválatlan operációs rendszert. A készüléket abban a szoftveres állapotban kapod vissza, mint amikor először bekapcsoltad a számítógépet. Ezek után már csak létre kell hoznod rajta egy tetszőleges felhasználót, és már használhatod is!
Kollégáink automatikusan a számítógép típusának megfelelő rendszerverziót telepítik. Amennyiben speciális szoftveres környezet miatt fontos, hogy adott rendszerverziót használj, azt kérlek a leadáskor jelezd a kollégáinknak.
Soron kívüli javítás foglalása
Higiéniai tisztítás- karbantartás Airpods és iOS készülékekre
Megfelelő karbantartással terméked élettartama, megfelelő működése hosszú időre biztosított. iPhone-on, iPad-en is okozhat működési problémát szennyeződés (eltömődött csatlakozók, hangszórók, mikrofonok, stb.), a higiéniai termékek esetében (fülhallgatók) pedig különösen fontos az eszköz tisztántartása, mert ennek elhanyagolása melegágyat teremthet a vírusoknak, baktériumoknak. Természetesen a tisztításnak szakszerűnek és kíméletesnek kell lennie, mert a nem megfelelő takarítás az eszközben is maradandó, végzetes kárt okozhat (pl. hangszórórácsok sérülése).
Bízd szakemberre eszközöd tisztítását, foglalj időpontot sürgősségi tisztításra, hogy az eszközt csupán fél órára kelljen nélkülöznöd!
Fontos! Hibás készülékedet leadhatod javításra vagy bevizsgálásra bármelyik üzletünkben, nyitvatartási időben!
iSTYLE Kecskeméti utca - Szerviz és Támogatás
Terheltség - Átlagos*
Ha szervizelésre vagy eszközöd beállításához segítségre van szükséged. Ha kijelzővédőt, tokot, adaptert vagy kábelt keresel. Látogasd meg legújabb terméktámogatásra szakosodott üzletünket a Kecskeméti utcában.
*Ez azt jelenti, hogy időpontfoglalás nélkül a leadott eszközöd átlagosan 1-3 munkanapon belül kerül bevizsgálásra.
NYITVATARTÁS
Hétfő - Péntek: 10 – 18 óra
Hétvége: Zárva
iSTYLE Árkád - Szerviz
Terheltség - Átlagos*
Az Árkádban található üzletünk szervizpontként is üzemel, itt – készleten lévő alkatrészek esetén - akár azonnali akkumulátor vagy kijelző cserét is el tudnak végezni technikus kollégáink. Az ilyen garancián túli, fizetős javítások igénybevételéhez kérlek foglalj időpontot.
*Ez azt jelenti, hogy időpontfoglalás nélkül a leadott eszközöd átlagosan 1-3 munkanapon belül kerül bevizsgálásra.
NYITVATARTÁS
Hétfő - Szombat: 10 – 21 óra
Vasárnap: 10 - 19 óra
iSTYLE Westend - Szerviz
Terheltség - Átlagos*
A Westendben található üzletünk szervizpontként is üzemel, itt – készleten lévő alkatrészek esetén - akár azonnali akkumulátor vagy kijelző cserét is el tudnak végezni technikus kollégáink. Az ilyen garancián túli, fizetős javítások igénybevételéhez kérlek foglalj időpontot.
*Ez azt jelenti, hogy időpontfoglalás nélkül a leadott eszközöd átlagosan 1-3 munkanapon belül kerül bevizsgálásra.
NYITVATARTÁS
Hétfő - Szombat: 10 – 21 óra
Vasárnap: 10 - 18 óra
Akkumulátor cseréje iPhone modellekben
Díja a termék típusától függ, melyet az Áraink menüpont alatt találsz
Technikus kollégáink csak gyári alkatrészekkel, és a gyártó által biztosított eszközökkel dolgoznak, hogy a készüléked a lehető legjobb kezekben legyen. Ennek köszönhetően a készüléked javítása után nem kell kompromisszumokat kötnöd, mert az minden a gyártó által előírt követelménynek meg fog felelni.
Új akkumulátorodat a gyártó rendszerében a készülékedhez rendeljük, és a készülékedhez tanítjuk, de egyes modelleknél kellhet 1-2 feltöltés mire a rendszer is tökéletesen felismeri.
Felhívjuk figyelmed, hogy akkumulátorcsere esetén, a cserét követően csak az eredeti gyári alkatrészek megfelelő működését tudjuk garantálni (az akkumulátorcsere eszközeit a gyártó eredeti alkatrészekre kalibrálta). Ez azt jelenti, hogy ha a készüléken pl. a kijelző már cserélve volt és nem eredeti Apple, hanem utángyártott kijelzőre, akkor az utángyártott kijelző cserét követő esetleges hibáiért nem tudunk felelősséget vállalni.
Kijelző cseréje iPhone modellekben
Díja a termék típusától függ, melyet az Áraink menüpont alatt találsz.
Technikus kollégáink csak gyári alkatrészekkel, és a gyártó által biztosított eszközökkel dolgoznak, hogy a készüléked a lehető legjobb kezekben legyen. Ennek köszönhetően a készüléked javítása után nem kell kompromisszumokat kötnöd, mert az minden a gyártó által előírt követelménynek meg fog felelni.
Új kijelződet a gyártó rendszerében a készülékedhez rendeljük, fizikailag pedig a készülékedhez tanítjuk, hogy minden funkciója kivétel nélkül működjön.
Belső tisztítás / karbantartás Mac számítógépeken
Díja: 19 990 Ft
Technikusaink szakszerűen portalanítják készülékedet, és modelltől függően* lecserélik az elöregedett hővezető réteget.
Érdemes ezt a karbantartást elvégezni évente, megelőzve ezzel a készülék rendszeres túlmelegedését, és idő előtti elhasználódását.
iOS és Mac készülékek teljeskörű bevizsgálása
Ha használt készüléket vásárolnál vagy adnál el, vagy egyszerűen a jótállás lejárta előtt szeretnéd még kideríteni, hogy készüléked működése megfelelő-e, mindenképpen érdemes a készüléket egy teljeskörű bevizsgálásnak alávetni. Technikusaink az Apple rendszerén keresztül futtatják le a készülék típusának megfelelő teljeskörű diagnosztikát. A bevizsgálás eredménye a készülék sorozatszáma alatt az Apple rendszerében is rögzítésre kerül, csakúgy, mint az általunk a bevizsgálás eredményéről szóló jegyzőkönyvön. Amennyiben a működési paraméterekben eltérés mutatkozik, arra természetesen felhívjuk figyelmed és megoldást is kínálunk a javítására.
Kijelzővédő fólia felhelyezése
Ha nem szeretnél egy fóliázás miatt sorban állni, foglalj időpontot és a készülékedre felhelyezzük a fóliát. Készletünkön lévő fóliáink közül tudsz választani készülékedre igényeidnek leginkább megfelelőt.
Személyes terméktámogatás, szaktanácsadás
Szakértőink segítséget nyújtanak iOS vagy Mac termékek beállításában, kezelésében, mindennapi használatának optimalizálásában, a készülék és az Apple ökoszisztéma profi kezelésében. Gyorsan és személyesen kaphatsz választ kérdéseidre, továbbá használati útmutatókat, tippeket is adnak akkreditált technikusaink. Megismerheted készüléked minden funkcióját, hogy azt a mindennapokban optimálisan, személyes igényeid szerint használhasd. Szeretnénk kiemelni, hogy a beállításokat, segítségnyújtást veled együtt végezzük el, hogy megértsd a rendszer és a készülék működését és a jövőben magabiztosan tudd a beállításaidat mindenkori igényeid szerint magad is alakítani.
Operációs rendszer tiszta újratelepítése
Díja: 9 990 Ft
Technikus kollégáink törlik a készülék adattárolójának teljes tartalmát, és telepítenek rá egy új, aktiválatlan operációs rendszert. A készüléket abban a szoftveres állapotban kapod vissza, mint amikor először bekapcsoltad a számítógépet. Ezek után már csak létre kell hoznod rajta egy tetszőleges felhasználót, és már használhatod is!
Kollégáink automatikusan a számítógép típusának megfelelő rendszerverziót telepítik. Amennyiben speciális szoftveres környezet miatt fontos, hogy adott rendszerverziót használj, azt kérlek a leadáskor jelezd a kollégáinknak.
Higiéniai tisztítás- karbantartás Airpods és iOS készülékekre
Megfelelő karbantartással terméked élettartama, megfelelő működése hosszú időre biztosított. iPhone-on, iPad-en is okozhat működési problémát szennyeződés (eltömődött csatlakozók, hangszórók, mikrofonok, stb.), a higiéniai termékek esetében (fülhallgatók) pedig különösen fontos az eszköz tisztántartása, mert ennek elhanyagolása melegágyat teremthet a vírusoknak, baktériumoknak. Természetesen a tisztításnak szakszerűnek és kíméletesnek kell lennie, mert a nem megfelelő takarítás az eszközben is maradandó, végzetes kárt okozhat (pl. hangszórórácsok sérülése).
Bízd szakemberre eszközöd tisztítását, foglalj időpontot sürgősségi tisztításra, hogy az eszközt csupán fél órára kelljen nélkülöznöd!

Aznapi iPhone-kijelző javítás
Az iPhone-kijelzők javítását már aznapi teljesítéssel is vállaljuk. Hozd be iPhone-odat szervizünkbe és vedd át ugyanazon a napon!
Gyakori kérdések
Milyen készülékkel kereshetem fel az iSTYLE szervizét?
Szervizünk az Apple hivatalos szervizpartnere, bármilyen Apple vagy Beats termékeddel felkereshetsz minket, azonban előfordulhat, hogy bizonyos régiókban értékesített speciális készülékek esetében nem tudunk segíteni. Ilyen lehet minden olyan Apple termék, amit Magyarországon hivatalos csatornán keresztül nem értékesít/értékesített a gyártó.
Minden olyan termék, amit nem az iSTYLE értékesített, azt csak a gyártó által vállalt feltételekkel tudjuk javítani.
Hova vihetem az iSTYLE-nál vásárolt nem Apple termékeket?
iSTYLE-nál vásárolt nem Apple termékek szervizelése vagy cseréje kapcsán is üzleteinkben tudod a terméket leadni és azt továbbítjuk a márkaszervizbe.
Apple termékek esetén természetesen leadhatod bármelyik üzletünkben, valamint világszerte rengeteg erre képesített szervizben.
Hogyan adhatom le a készülékemet javításra?
Készüléked bármelyik üzletünkben leadhatod nyitvatartási időben, valamint Apple és Beats termékek esetén futárral is beküldheted a Futárrendelő form-unk segítségével. Fontos azonban, hogy más módon feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni a futárszolgálattól.
Mennyi ideig tart a javítás?
A javítás időtartama várhatóan megközelítőleg 3-8 munkanap a hiba és az alkatrész elérhetőségének függvényében, a javítási időről tájékoztatni fogunk*. Tudnod kell, hogy a gyártó bizonyos javításokat kizárólag saját európai javítóközpontjában szervizel illetve véletlenszerűen bármelyik javításra leadott készüléket bekérheti a javítóközpontjába. Az Apple javítóközpontjában történő javítások átfutási ideje valamivel hosszabb a készülék szállításának következményeként. Természetesen a fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően, törekszünk arra, hogy készüléked a mindenkor hatályos jogszabályok szerinti határidőn belül kijavításra kerüljön.**
*A várható javítási időre vonatkozó tájékoztatás nem minősül kötelezettségvállalásnak.
** 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
Mennyi ideig kell nélkülöznöm a készülékem?
A javítások időtartama átlagosan 3-8 munkanap, erre az időre a készüléknek szervizünkben kell maradnia. A javítási protokoll nem teszi lehetővé semmilyen termék esetén sem a készülék kiadását a javítás megkezdésétől a javítás befejezését követő tesztek lefutásáig.
Mit tegyek, mielőtt leadom készülékemet javításra?
Mielőtt leadod készüléked szervizelésre, célszerű biztonsági másolatot készíteni a rajta tárolt adatokról, valamint előkeresni a vásárlását igazoló számlát.
iPhone, iPad, Apple Watch, Mac készülékek esetében ki kell kapcsolni a készülék keresése funkciót az itt található útmutató segítségével, azaz el kell távolítani a készüléket az iCloud fiókból.
Apple Watch esetén is szükséges kikapcsolni az aktiválási zárat, ehhez segítséget ezen a linken találsz.
Ha nem jársz sikerrel, akkor a https://www.apple.com/hu/contact/ oldalon tudsz segítséget kérni.
Mit vigyek magammal a szervizbe?
A meghibásodott terméket és lehetőség szerint számlájának másolatát. Ugyan nincs minden esetben szükség a számla bemutatására, az Apple egyes esetekben kérheti azt. Egyes ügyintézések (pl. szavatosság) pedig kizárólag a számlával intézhetőek. Számlával történő leadás esetén biztos lehetsz benne, hogy a lehető legkedvezőbb javítási feltételeket tudjuk Neked biztosítani.
Kérlek csak a meghibásodott eszközt hozd magaddal. A javításhoz alapvetően nincs szükségünk a kiegészítőire, vagy a dobozára.
Töltési- vagy akkumulátor probléma esetén szükség van a készülékkel használt töltőre is. Szériaszámmal nem rendelkező tartozék (fülhallgató, kábel, stb.) esetén szükség van a vele használt termék szériaszámára.
Szoftveres működést befolyásoló hiba esetén szükség lehet a készülék jelszavára, jelkódjára, vagy egy olyan felhasználóra, ahol tudjuk tesztelni a hibát.
Mi a javítás pontos menete?
Mint hivatalos szervizpartner, bevizsgálásaink és javításaink minden egyes mozzanata a gyártó protokollja alapján történik. Az Apple szervizprotokollja a készülék gyártói tesztszoftverekkel történő bevizsgálását írja elő, amik a hardveres hibák kimutatására hivatottak. Az Apple bizonyos javításokat csak saját európai javítóközpontjában szervizel illetve véletlenszerűen bármelyik javításra leadott készüléket bekérheti a javítóközpontba.
Amennyiben a gyártói tesztek hardverhibát diagnosztizálnak, a készüléket a jelzett hiba alapján bizonyos esetekben alkatrész cseréjével, egyes hibák esetén pedig a készülék kompakt mivolta miatt minőségbiztosítási okokból teljes egységes cserével (fődarabcsere) szervizeli a gyártó.
Felhívjuk figyelmed, hogy az Apple a szerződött szervizpartnereit arra kötelezi, hogy a kiszerelt rossz alkatrészeket visszaküldjék, ezek helyett biztosít a feltüntetett árain cseredarabot, ígya kiszerelt alkatrészeket szervizünk nem tudja utólagos kérés alapján visszaadni. Amennyiben igényt tartanál a kiszerelt alkatrészre, úgy ezen kérésed feltétlen rögzítsd a hibaleírás rovatban, mert így a gyártó magasabb áron biztosítja a cserealkatrészt és kizárólag az ezen áron rendelt cserealkatrész esetében van lehetőség az eredeti alkatrész megtartására.
Milyen mértékben vízállóak az iPhone és Apple Watch készülékek?
Az iPhone és Apple Watch modellek vízállósága különböző besorolások alapján változik. Az IP-védettségük és vízállósági szintjük eltérhet modelltől függően. Például az iPhone 15 modellek IP68-as besorolással rendelkeznek, míg az Apple Watch Ultra modellek akár 40 méterig vízálló. Az alábbi linken részletesen elolvashatja, hogy az egyes modellek milyen víz- és porállósági szinttel rendelkeznek: iPhone és Apple Watch vízállósági adatok