• Magyar
  • English

iSTYLE pro firmy

Apple eszközök céges környezetben.
Ez a szakterületünk.

Több mint 10 éve támogatjuk a különböző méretű szervezeteket és vállalatokat növekedésükben. Küldetésünk, hogy kiváló eszközökkel és szolgáltatásokkal segítsük a mindennapi működést, hogy Ön és alkalmazottai a vállalkozás többi fontos elemére koncentrálhassanak.
Bízza ránk vállalkozása informatikai infrastruktúráját!

  • iSTYLE Business
  • Rólunk
  • Szolgáltatásaink
  • Miért az iSTYLE?
  • DEP
  • Nyitott pozícióink

Kedvezményes lízing csomagok cégeknek!

Cserélje le vállalkozása régi eszközeit új Apple gépekre és válassza kedvezményes lízing csomagjainkat!

Több eszköz egyidejű bérlésére kedvezményes havidíjat és teljeskörű vagyonbiztosítást biztosítunk.

Beállítás és támogatás távolról

Készek vagyunk távolról kapcsolatba lépni kollegáival és segítünk beállítani mindent, amire szüksége lehet az otthoni munkavégzéshez. Szolgáltatásunk része a szerverek felügyelete, karbantartása, valamint helpdesk rendszerünk, a gyorsabb és könnyebb kommunikáció érdekében.

IT partnereinkkel együttműködve készek vagyunk segíteni minden olyan műszaki helyzetben, amely ebben az időben hátráltathatja az otthoni munkát. Segítünk az internetkapcsolatban (beleértve az LTE modem szállítását), a VPN távoli elérésben, a rendszerek és alkalmazások támogatásában, valamint a felhőalapú szolgáltatások konfigurálásában és kezelésében.

Támogatás az IT-nak

Alkalmazottainak folyamatos támogatása mellett örömmel vesszük át a műszaki részleg feladatait is. Ezen a ponton minden bizonnyal rengeteg tennivaló van, és a felmerült feladatok kezelése további erőforrásokat igényel. Ezért készen állunk, hogy adatbázis-szakembereken, szerver adminisztrátorokon és IT-technikusokon keresztül segítséget nyújtsunk ott, ahol szükség van a beavatkozásra.

Területek, ahol segíthetünk:

  • Hálózati szerverek és infrastruktúra
  • E-mail, tárhely és felhőszolgáltatások
  • Internet és VPN kapcsolat
  • Felhőszolgáltatások, migráció és webszolgáltatások
  • CRM és alkalmazáok támogatása
  • Adattárolás
  • Az iOS és a MacOS támogatása
  • Licencek (O365, JAMF, Dropbox, Adobe, Symantec, Acronis, TeamViewer)

Alkalmazások és kommunikáció

A megfelelő alkalmazások és a kommunikációs mód kiválasztása elengedhetetlen ahhoz, hogy hatékonyan lehessen távolról dolgozni. Segítünk a megfelelő alkalmazások kiválasztásában, a szükséges beállításokban, és az üzembe helyezésében. Az olyan alkalmazásokkal, mint az iMessage, a Facetime, a Slack, a Trello, vagy a WhatsApp, ma már bárhol kommunikálhat.

Ha az alkalmazottak Apple eszközökkel dolgoznak, akkor a klasszikus iMessage segítségével csoportos beszélgetéseket hozhatnak létre. Másrészt használhatjuk a Facetime, a Skype, a Google Hangouts, a Cisco WebEx stb. alkalmazásokat a videohívásokhoz.

Adatcsere, CRM rendszerek, felhőszolgáltatások és biztonságos kommunikáció. Segítünk mindezek helyes konfigurálásban. A technológiai világ számos vezető vállalatának partnerei vagyunk, így biztosítani tudjuk az elvárt minőséget.

Hardver otthonra

Ismerjük az otthoni munkavégzéshez szükséges hardvereket, amelyeket a munka profilja szerint ajánlunk. Termékeinket előre telepített beállításokkal és alkalmazásokkal együtt is küldhetjük a munkavállalóknak. Ezekhez távoktatást és támogatást is igénybe vehetnek a felhasználók.

Nem csak az Apple termékeit, hanem az összes szükséges kiegészítőt is megvásárolhatja nálunk.

Apple a cégek számára. Olyan egyszerű.

Egy lízing az Apple termékek elérésének legegyszerűbb módja. Béreljen Mac-ot, iPhone-t vagy iPad-t versenyképes feltételekkel és induló költségek nélkül.

Pénzügyi lízing esetén használja szolgáltatásként a felszerelést. A berendezések bérletének havidíja csökkenti a cég adó kötelezettségét.

Pénzügyi lízing: 24-36 hónapos futamidővel.

Béreljen eszközt otthonra

Ha csak ideiglenesen van szüksége eszközökre, igénybe veheti rövid lejáratú kölcsönszolgáltatásunkat. Hasznos, ha az alkalmazottak asztali gépekkel rendelkeznek az irodában, és nincs otthon laptop. Bérelhet tőlünk Macbookokat és iPadeket is.

*A jelen hirdetésben szereplő információk kizárólag tájékoztatásul, illetve a figyelem felkeltésére szolgálnak. A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül ajánlatnak, annak a címzett részéről történő egyoldalú elfogadása a szerződést nem hozza létre.

A Grenkeleasing Magyarország Kft. a kérelem elbírálásához szükséges dokumentumok meghatározásának, illetve a bírálat jogát fenntartja.
További részletek, illetve információk a Grenkeleasing Magyarország Kft. weboldalán (www.grenke.hu) érhetők el.

Kik vagyunk?

Az iSTYLE a régiós piac egyik legnagyobb múlttal bíró Apple Premium Reseller partnere. Vállalatunk B2B részlege már több, mint 10 éve segíti vállalatok és szervezetek növekedését.

Célunk, hogy minél több szervezetnek segítsünk a fejlődésben, és hogy partnereinknek minél több ideje maradjon az igazán fontos területekre koncentrálni. Minőségi hardverekkel és azok karbantartásával tesszük gördülékenyebbé a működést.

Évtizedes tapasztalat

Több mint 10 éves működésünk során több mint 100 nagyvállalattal kötöttünk hosszú távú együttműködést, akik számára hosszú távú megoldásokat szállítunk. Továbbá több mint 1000 középvállalkozás működését segítettük eszközökkel és integrálással.

Érted dolgozunk

Megtaláljuk a számodra optimális megoldást vagy lehetséges alternatívákat kínálunk.

Segítséget nyújtunk a megrendelés folyamatában, hogy minden gyorsan, hatékonyan és gördülékenyen menjen.

A kezdetektől fogva támogatást nyújtunk együttműködésünk során, hogy tudd, nem vagy egyedül, ha minket választasz.

Csapatunk

Violetta Orova

Violetta Orova

B2B operation specialist

violetta.orova@istyle.hu

Gergely Sallak

Gergely Sallak

B2B Key Account manager

gergely.sallak@istyle.hu

András Ladányi

András Ladányi

B2B Key Account manager

andras.ladanyi@istyle.hu

Gábor Földesi

Gábor Földesi

B2B manager

gabor.foldesi@istyle.hu

Hozd ki a legtöbbet munkaeszközödből – nálunk szoftvert is találsz hozzá!


Legyen szó megosztott irodai munkáról, kreatív feladatokról vagy biztonsági megoldásokról, a kínálatunkban elérhető programok gördülékenyebbé teszik a digitális teendőket.

MDM Megoldások

Nem találod oldalunkon a kiszemelt szoftvert? Valami másra van szükséged? Esetleg még nem tudod, melyik lenne számodra a legmegfelelőbb? 

Ez sem akadály! Vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk.

Bármikor elérsz minket

Arra törekszünk, hogy a lehető legérthetőbb módon ismertessük meg veled az Apple rendszerek használatát. Bátran kérdezz, azért vagyunk, hogy segítsünk! Csak így ismerheted meg az Apple ökoszisztéma minden kiváló funkcióját és teheted könnyebbé vállalatod működését.

Felkészítjük munkatársaid

Tréningekkel tudjuk segíteni kollégáid, hogy a lehető leggyorsabban megszokják az új Apple termékek használatát. Profi oktatóink megmutatják menedzsereidnek, hogyan használják leghatékonyabban az Apple alkalmazásait, ezzel is könnyebbé téve számukra a munkát.

Igény szerint az oktatásokat az általad választott helyszínen is megtartjuk.

Segítünk kiválasztani a megfelelő terméket

A vállalkozásod igényeihez igazítva biztosítunk standard vagy speciális konfigurációkat, amik a megfelelő teljesítményt szolgálják munkatársaid számára. A konfigurációk egyedileg, a munkakörrel összhangban kombinálhatók.

A választott hardver mellett kiegészítőket is ajánlunk, beleértve az üvegfóliákat, tokokat, autóstöltőket és egyebeket.

Segítünk a bajban

Az Apple termékek hivatalos szervizeként is működünk. Szervizes csapatunk okleveles és tapasztalt szakemberekből áll. Gyors és minőségi megoldásokkal szolgálunk, bármilyen váratlan probléma merülne is fel Apple termékeiddel kapcsolatban. Két szervizünk is elnyerte a nívós Apple Premium Authorized Service Provider címet 2019-ben. Ezt kizárólag olyan szervizek kaphatják meg, melyek folyamatosan maximális ügyfélelégedettséggel működnek és a legmagasabb minőségű szolgáltatást nyújtják.

Gondoskodunk eszközeidről

A Mobile Device Management (MDM) segítségével tömegesen kezelheted és menedzselheted iOS és/vagy OSX eszközeid működését. Az eszközök biztonsága és tartalma IT oldalról kontrollálhatóvá válik. Ennek elsajátításában is segítséget tudunk nyújtani, csakúgy, mint a céged eszközeinek üzemeltetésében.

Telepítjük eszközeid

Ahhoz, hogy a váltás a lehető legsimábban menjen, örömmel beállítjuk az összes Apple készüléket számodra, hogy munkatársaidnak ne legyen más dolga, mint kicsomagolni őket és azonnal használatba venni. Ez nagyban meggyorsítja az átállás folyamatát és még időt is spórol a munkaerő számára. Így nem a cégednek kell foglalkoznia a telepítéssel, a kollégák azonnal belevághatnak a munkába.

Biztosra mehetsz

Az Apple termékek igen magas minőséget képviselnek, sok éven keresztül használhatók és időtlen designjuknak köszönhetően remekül is mutatnak. De váratlan helyzetek mindig történhetnek, mint lopás vagy baleset. Akár még technikai problémák is adódhatnak a garanciális időszakon kívül is. Számtalan előre nem látható dolog merülhet fel a napi működés során: egy kiömlő kávé vagy egy betört kijelző, hogy csak néhány példát említsünk. Ezért örömmel biztosítunk a termékek mellé balesetekből eredő rongálódásra is kiterjedő, akár hároméves garanciát is.

Bérbe is veheted

Nem vagy biztos benne, mely eszközök passzolnak a legjobban céged működéséhez? Lehetőséget biztosítunk arra, hogy élesben is kipróbálhasd eszközeinket. A helyes eszköz kiválasztása és az elégedett ügyfél a legfontosabb számunkra.

Egy nagyobb eseményre készültök, és nincs meg a megfelelő felszerelés? Hívj minket!

Miért minket válassz?

Az üzleti életbe az adott piaci pozíció megtartásához és a kiszámítható növekedéshez elengedhetetlen, hogy megfelelő üzleti partnereket válasszunk. Az iSTYLE-nál mindent megteszünk annak érdekében, hogy a legjobb megoldásokat nyújtsuk és megfelelő eszközökkel támogassuk partnereink működését, hogy ők csak a növekedésre koncentrálhassanak.

Miben támogat az iSTYLE?

  • Nyersz egy erős partnert a vállalkozásod fejlesztéséhez, több, mint 10 év tapasztalattal.
  • Dedikált Key Account Managert biztosítunk, aki gyors elérhetőséggel áll rendelkezésedre.
  • Professzionális segítséget kapsz a termékek kiválasztása során. Testreszabott megoldással, a legkedvezőbb áron.
  • Egyedi megállapodás alapján rugalmas határidőket biztosítunk.
  • Kedvező finanszírozási megoldásokat nyújtunk pénzügyi és operatív lízing formájában is.
  • Segítünk, hogy költségeidet akár az eszközök 100%-ának értékében külső forrásokból fedezd.
  • A kollégáidra is gondolunk, a céges előnyök megjelenhetnek a kollegáidnak biztosított Employee Purchase Programban.

iSTYLE DEP ID: 4CAD5A0

Device Enrolment Program (DEP)

A DEP egy automatikus készülékregisztrációs szolgáltatás, mely gyorsá és egyszerűvé teszi a Mac és iOS eszközök beüzemelését vállalkozások és iskolák számára.

A DEP leegyszerűsíti a kezdő beállításokat és automatikusan hozzárendeli eszközöd az MDM-edhez (Mobile Device Management). Előkészíti a készülékeket bármilyen profil, alkalmazás és korlátozás beállításhoz, fizikális interakció nélküli. A DEP segítségével a céges eszközök beállítása semmilyen manuális konfigurációt nem igényel. A készülékek még az előtt beállításra kerülnek mielőtt azokat kicsomagolnád.

Amikor az eszköz aktiválásra kerül és csatlakozik az internethez, a megfelelő beállítások azonnal letöltődnek úgy, ahogy az az MDM szerveren beállításra került.

A DEP szolgáltatás ingyenes, igénybevételéhez csak egy DEP ID szükséges. Igény esetén segítünk beüzemelni vállalkozásodban vagy iskoládban a nálunk vásárolt eszközöket.

Hogyan működik?

  1. Regisztrálj egy felhasználót a https://business.apple.com/ oldalon. Add meg a céged adatait és a DUNS számod, melyet ITT találhatsz meg. Egyben szükséged lesz egy dedikált Apple ID-ra is, amit csak a DEP adminisztrációhoz használsz. Miután végeztél a regisztrációval, megkapod a DEP ID-d, amit továbbíts felénk.
  2. Készíts egy admin felhasználót, amivel beregisztrálod az eszközöd. Akár az egész cég/iskola számára is készíthetsz átfogóan egy admint vagy csak egyes részlegek számára.
  3. TOKEN-en keresztül csatlakozz az MDM szerveredhez és állítsd be az eszközöket szériaszám vagy rendelésszám alapján. Az elkövetkező vásárlások során automatikusan is hozzáadhatod az eszközöket az MDM szerverhez.
  4. Állítsd be a megfelelő profilokat, alkalmazásokat és korlátozásokat az MDM felületeden. Így, amikor a user használatba veszi az eszközt, az automatikusan regisztrálja magát az MDM rendszerbe és a megfelelő beállításokat tölti le.

We are looking for an experienced

Enterprise Account Manager

Budapest

Main tasks:

  • Prepare, implement and execute Strategic Account plans at both Group and Account level and update on a quarterly basis
  • Promote and engage Apple related business solutions across the entire portfolio
  • Identify and win new Enterprise accounts through effective new business development and account management
  • Monitor all accounts within the portfolio at Group and Account level, and report
  • Manage 10-100+ accounts /prospects. Focus on Customer with 500+ employee
  • Be able to manage very high revenue-based opportunities commercially to meet revenue and margin growth strategies
  • Produce pipeline as set by the Business Development Manager
  • Build and maintain account relationships and customer satisfaction
  • Meet assigned targets for profitable sales growth in assigned product lines, market areas, channel, or teams supported

Qualifications/Skills:

  • College degree
  • Excellent communication and presentation skills (verbal and written, Hungarian and English)
  • Driven by targets
  • Effective organizational and time management skills
  • Self-sufficient, proactive skills with a high level of confidence
  • Ability to articulate in written format responses to clients in day to day needs
  • Basic understanding of contracts, terms and conditions and the ability to negotiate
  • Understanding financial rules, P&L, Balance Sheet, Cost of sale, budget, leasing

Experience required

  • Min. 5 years sales or sales engineering experience in IT industry, preferably specialized in business-to-business segment

We offer

  • Competitive salary
  • Exclusive office
  • Young, dynamic team

Work time:

  • 40 hours/week

iSTYLE pro firmy

Apple devices in corporate environment.
This is our specialty.

For more than 10 years we are supporting organizations of all sizes in their growth. Our mission is to provide excellent tools and services for everyday work, to help you and your employees to focus on other important elements of your business. Entrust us with the IT infrastructure of your company!

  • iSTYLE Business
  • Who we are
  • What We Do
  • Why choose us
  • DEP

Remote support and settings

We are ready to connect remotely with your employees and help you configure everything you need to work from home. We also provide remote monitoring and maintenance for servers, as well as a helpdesk system for faster and easier communication.

In cooperation with our partners, we are ready to help you with any technical situation that may impede your work from home at this time. We will help with Internet connection (including LTE modem delivery), VPN remote access, support for systems and applications, configuration and management of cloud services.

Support for IT

In addition to supporting your employees, we are happy to take over the duties of your technical department. At this point, they certainly have a lot of work to do and the management of all the requirements that have arisen requires additional resources. Therefore, we are ready to come to your aid through database specialists, server administrators and IT technicians waiting to intervene where needed.

Areas where we can help:

  • Network servers and infrastructure
  • Emails, hosting and cloud services
  • Internet and VPN connection
  • Cloud services, cloud migration and web services
  • CRM and application support
  • Data storage
  • Support for iOS and macOS
  • Licences (O365, JAMF, Dropbox, Adobe, Symantec, Acronis, TeamViewer)

Applications and communication

Choosing the right applications and communication mode is essential to be able to work remotely effectively. If necessary, we can help you with selecting the appropriate applications, the necessary settings and putting them into operation. With applications like iMessage, Facetime, Slack, Trello, WhatsApp or the like, you can communicate anywhere today.

If your employees use Apple devices to work, they can use the classic iMessage to create and search for group conversations. On the other hand, I can use Facetime, Skype, Google Hangouts, Cisco WebEx, etc. for video calls.

Data exchange, CRM systems, cloud services and secure communication. However, we can help and assist you in configuring everything correctly. We are partners of several leading companies in the technological world and because of this we can provide you with the necessary quality.

Home hardware

We have prepared the hardware equipment suitable for the work at home, which we recommend according to the job profile. We have several products that we can send to employees along with applications and presets. We will offer distance learning and support to the user.

You can buy not only Apple products, but also all the necessary accessories.

Apple for companies. So easy.

Operational and financial leasing iSTYLE is the easiest way to access Apple products. Rent a Mac, iPhone or iPad under very competitive conditions and at no initial cost.

In the case of operational leasing, rent the equipment for a certain period and use it as a service. The monthly amount for equipment rental is a tax deductible expense for operational leases. Do not pay for the entire device, but only use it for a certain period.

In the case of financial leasing, rent the equipment for a certain period and use it as a service. The monthly amount for equipment rental is a tax deductible expense for a financial lease.

Rental for home

If you only need to temporarily borrow your home equipment, you can use our short-term loan service. It is useful if employees have desktops in the office and do not have laptops at home. If you need a tablet, we also have iPads that can be offered under the same terms and conditions.

Apple to Business

Apple products are made to reflect the needs of modern companies and organizations. They offer employees powerful solutions along with a representative design that underlines the image of a quality business partner.

With intuitive controls, products are easily deployed to small, medium and large companies, including corporations, where they are fully compatible with business systems and applications.

The popularity of the macOS and iOS platforms promote a smooth transition between systems also, as most employees already familiar with this environment.

Designed for any department

Apple products have the perfect design, intuitive control and the widest ecosystem of related applications. This makes them the best tool for any employee. Help your employees succeed in day-to-day operations and bring more value to your company.

Ready to use

Apple products work seamlessly with applications you use, such as Google G Suite or Microsoft Office. This allows your employees to conveniently switch between applications and work as they are accustomed to.

On all mobile platforms, Apple has the most applications you need for your business. Starting with business intelligence, billing, communication or measuring and recording efficiency.

You can easily customize your applications to fit your business needs and your business environment. Systems can also be integrated into back-end systems.

Safety first

Apple products are fundamentally ready for use with an out-of-the-box solution and application suite. This basic solution also includes system-wide protection from device security to applications to data protection.

With regular updates, including remote management assistance, you can be sure that you have secure products from a quality provider.

Easy to deploy, support and manage

Thanks to their compatibility, Apple products are fully integrated into your business without disrupting running processes in any way. Thanks to the Apple ecosystem, many applications can be extended to other Apple devices for faster access to important information and make decision making easier.

Costs and investments

Apple devices are built to last for years in your business. Due to the quality of products, they usually have the highest residual value of all products on the market. This makes it a convenient financial solution for any company. In addition, flexible financial leasing programs with iSTYLE as well as any repurchase we can make for your company make these products even more attractive.

Who we are

We are Apple's Premium Reseller with the longest tradition in the market. Our B2B department has been helping your businesses and organizations grow for over 10 years.

Our goal is to improve your business and help you focus on other important topics related to your business. By delivering quality hardware and its possible management, we make your business operation easier.

We will offer you experience

For more than 10 years of our existence, we have helped more than 100 corporations, where we continuously deliver long-term solutions, and more than 1,000 mid-market businesses to help with both delivery and integration.

What is important to us

Suggest for you an optimal solution or its possible options.

Help you complete the order process so that everything is fast, efficient and worry-free for you.

Provide support in early and later operations. You're not alone, if you choose us.

Our Team

Violetta Orova

Violetta Orova

B2B operation specialist

violetta.orova@istyle.hu

Gergely Sallak

Gergely Sallak

B2B Key Account manager

gergely.sallak@istyle.hu

András Ladányi

András Ladányi

B2B Key Account manager

andras.ladanyi@istyle.hu

Gábor Földesi

Gábor Földesi

B2B manager

gabor.foldesi@istyle.hu

Get the most out of your work device – we also have the software you need!


Whether it’s shared office work, creative jobs or security solutions, the software we offer makes your digital tasks more seamless.

MDM Solutions

Don’t see what you’re looking for? Need something else? Maybe you don’t yet know what the ideal choice would be?

Not an obstacle! Get in touch with us, and we’ll help.

We will advise you over the phone

We care to show how to use Apple's systems the best possible way. Do not be afraid to ask us anytime, if you have a question. We are here to help. Only then will you learn to use all the amazing features of the Apple ecosystem without any restraint, and make your business easier. We, too, were beginners once.

We will train your employees

We will help your employees with trainings to rapidly adapt any new Apple product. We have certified instructors who will teach your managers how to effectively use Apple applications with each other, making it easier for them to work and make their day less difficult.

We can provide training both in our premises and internally.

We will select suitable products

Based on your business needs, we provide both the classic and special configurations you need for the right performance of your employees. The configurations can be combined according to the needs of individual work positions.

In addition to classic hardware, we will also provide accessories including cover glass, packaging and car chargers for specific conditions.

We'll take care of you

We are an authorized service provider for Apple products. We have a team of certified, experienced professional. As a result, we provide fast, high-quality service in case something unexpected happens to your Apple device. Two of our service centres have received the prestigious APASP award for 2019. (Apple Premium Authorized Service Provider) This award is only given to service centres that consistently ensure maximum customer satisfaction and offer the highest quality service.

We will take care of your device

With Mobile Device Management (MDM), we can help you set up and manage all iOS devices in your business in bulk. MDM enables your IT department to control the security and content of the devices your employees use. We will train your IT department to use MDM and assist you in initial setup.

We'll set up all the devices for you

To make the transition smooth, we're happy to set up the new Apple products for you so your employees can just unpack them and start using them right away. This will speed up operations and save time for your employees, who will not be stressed by the installation instead of performing their work duties.

You can be sure with us

Apple products are high quality, last many years and look great thanks to timeless design. But what if something unexpected happens? Theft, accidental damage, failure after the warranty period. There are many unexpected events happening in both daily and corporate operations. Spilled coffee or a forgotten computer in the car speaks for itself. Therefore, we will be happy to arrange for you theft and accidental damage insurance, possibly extended warranty for up to 3 years.

We will lend you our equipment

Not sure which device will work best for your company's actual operations? We understand your initial concerns about the unknown. Therefore, we give you the opportunity to test our equipment in the real conditions of your business operations. Your satisfaction and the right choice of products is our absolute priority.

Are you organizing a larger event and need a sufficient amount of equipment? Contact us. We lend the equipment you need.

Why us

For the development of companies and maintaining their position on the market today, one of the key activities is the selection of a suitable business partner. Being fully aware of this fact, we are doing our utmost to help you solve and facilitate your business operations so that you can fully focus on your business growth.

What does cooperation with iSTYLE bring to you?

  • A strong partnership for the development of your business. We have been helping corporate customers solve operational issues for over 10 years.
  • Personal Key Account Manager with fast and individual access to suit your needs.
  • Professional help with product selection. Based on your needs we will prepare the most suitable solution with the best possible price.
  • Purchase on invoice with the possibility of individual agreement of flexible due date, according to the order volume or type of cooperation.
  • Attractive financing options in the form of financial or operational leasing. Together we will help you to choose the appropriate form of financing, thanks to which you can reinvest your own capital into development or other necessary activities. We can help to cover costs from external sources up to 100% of the value of goods.
  • Benefit of Employee purchase program.

iSTYLE DEP ID: 4CAD5A0

Device Enrolment Program (DEP)

DEP is an automatic device registration service that provides a quick and easy way to deploy Mac and iOS to your business or school.

DEP simplifies initial setup and automatically assigns the device to your MDM (Mobile Device Management). The devices are ready to receive profiles, applications and restrictions without the need for any physical setup. With DEP and company-owned devices, no manual configuration is required. The instruments are set up and ready on the server before you unpack them from the box. Once the device is activated and connected to the Internet, it is immediately set up according to your input on the MDM server.

To use the DEP service, just buy the device through us and we will then give you the DEP Reseller ID and help you implement it in your company / school.

How does it work?

  1. Create an account at https://business.apple.com/. You will enter basic information about your business and DUNS number, which you can find HERE. You also need to create a dedicated Apple ID for DEP administration. After completing the registration you will receive your DEP ID, which you need to tell us.
  2. Create administrator accounts to register your device. You can create an administrator for the whole company / school or only for certain sections.
  3. Through TOKEN you connect your MDM servers and assign them devices by serial number or order number. For future purchases, you can set up automatic assignment to the desired MDM server.
  4. You assign the required profiles, applications, and restrictions in your MDM. When the user completes the initial setup, the device will be automatically registered to the MDM and set up to your liking.