A független piackutató CIRP felmérte, hogy a 2024. júniusát is magában foglaló negyedévben mely Apple Watch modellekből adták el a legtöbbet az Amerikai Egyesült Államokban. Mindezt nemrég megtették az iPadek kapcsán is, az eredmény ott sokakat meglepett: a vizsgált időszakban az USA-ban az iPad Pro tette ki az értékesítések 43 százalékát, az iPadek 35 százalékos részesedést értek el, az iPad Aireknél ez a szám 12, az iPad miniknél pedig 10 százalék. Az elmúlt években az iPhone-ok eladását is sokan vizsgálták, a legtöbb felmérésből az látszott, hogy a Pro modellek népszerűbbek az alapmodelleknél. Az Apple Watch esetében viszont nem ez a helyzet: a vizsgált negyedévben az értékesítések 43 százalékát adta a Series 9, 19 százalékát a Series 8, az Ultra modellek együtt pedig 20 százalékot értek el.
Nem szabad persze elfelejteni, hogy az Apple Watch esetében nem véletlenül Ultra modellekről beszélünk, amelyek a legmasszívabb és legsokoldalúbb órák a kínálatban, extrém felhasználásra lettek tervezve, de a Series 9 tudása még sportolók számára is bőségesen kielégítő. Persze sokan nem az extra tudás, hanem az elképesztő strapabíróság és nem utolsó sorban különleges kinézet miatt választják az Ultra modelleket, az Apple Watchok pedig továbbra is a legnagyobb darabszámban eladott okosórák a világon.