Az Apple közzétette a március 26-tal zárult 2022-es második negyedéves pénzügyi eredményeit, amelyekből látszik, hogy kiemelkedően jó időszakon van túl a vállalat. A bevétel 97,3 milliárd dollár volt, ami az előző évhez képest 9 százalékos növekedést jelent, a márciusban véget érő negyedévek között pedig rekordot. A siker Tim Cook nyilatkozata szerint elsősorban az iPhone 13 készülékeknek volt köszönhető, az ezekből származó bevétel ugyanis 50,57 milliárd dollárt tett ki. A cégvezető arról is beszélt, hogy az új iPhone vásárlók között két számjegyű százalékban voltak jelen azok, akik Androidról váltottak.
Az okostelefonok mellett a szolgáltatások is szárnyaltak, a TV, a Music, az Arcade, az iCloud, a Card és a kisebb területek együtt 19,82 milliárd dollárnyi bevételt termeltek. Az aktív előfizetők száma 660-ról 825 millióra nőtt, ami százalékosan és önmagában nézve is elképesztő eredmény. A Mac üzletág a 10,43 milliárd dolláros bevételével volt a harmadik legerősebb divízió, amelyet kis lemaradással, 8,82 milliárd dolláros bevétellel a hordozható eszközök követtek (Watch és AirPods), de a 7,65 milliárd dolláros iPad-bevétel sem adhat panaszra okot. A Kínában ismét erősödő koronavírus nem befolyásolta a negyedévet, illetve egyelőre az oroszországi értékesítés beszüntetése sem hozott kihatással a működésre és az eredményekre.