
Baleseti Gondoskodás
B.Box Baleseti Gondoskodás szolgáltatási csomag megvásárlásával biztos lehetsz abban, hogy a Készülékedet választásod szerint 2 vagy 3 évig gondtalanul használhatod.
Amennyiben Készüléked a rendeltetésszerű használat során vagy baleseti okból működésképtelenné válik, a Gondoskodás szolgáltatás keretében és a vonatkozó Általános Szolgáltatási Feltételek alapján Készülékedet megjavítjuk vagy kicseréljük, hogy mielőbb újra használhasd azt, anélkül, hogy a vonatkozó önrészen felül a javítás vagy a csere pénzedbe kerülne.
Hibabejelentéssel és további információért bátran hívd Partnerünk ügyfélszolgálatát:
A szerződéskötés pillanatától kezdve Parternünkkel közösen Javítási Asszisztencia Szolgáltatást nyújtunk részedre. Ennek keretében a megvásárolt Készülék akár rendeltetésszerű használat melletti, akár baleseti eredetű működésképtelenné válása esetén távoli segítségnyújtással segítünk elhárítani az egyszerűbb hibákat, segítünk a karbantartási feladatokban. Ha ez a távoli segítségnyújtás nem elegendő a hiba elhárításához, akkor megszervezzük a Készülék szervizbe szállítását és javítását az iSTYLE hivatalos Apple szervizében
A Készülék gyártói garanciájának lejártát követően, Partnerünk költségviselése mellett, vállalja a rendeltetésszerű használat során működésképtelenné váló Készülék szervizbe szállításának és javításának megszervezését, ha pedig a Készülék javítása nem lehetséges vagy nem gazdaságos, vállala a Készülék ugyanolyan márkájú és típusú új vagy felújított, illetve ennek hiányában azonos műszaki paraméterű készülékre való kicserélésének lebonyolítását. A Partnerünk által finanszírozott egy meghibásodásra vonatkozó javítás ill. csere költségeinek felső határa a Készülék szerződésben rögzített vételára, de legfeljebb bruttó 1.500.000 Ft.
A Készülék megvásárlásának pillanatától (ill. ennél későbbi időpontban történő szerződéskötés esetén a Várakozási idő lejártától) kezdve, Partnerünk költségviselése mellett, vállalja a kívülről ható, előre nem látható balesetek következtében működésképtelenné váló Készülék szervizbe szállításának és javításának megszervezését az iSTYLE hivatalos Apple szervizébe, ha pedig a Készülék javítása nem lehetséges vagy nem gazdaságos, vállalja a Készülék ugyanolyan márkájú és típusú, illetve ennek hiányában azonos műszaki paraméterű készülékre való kicserélésének lebonyolítását.A Partnerünk által finanszírozott javítás ill. csere teljes futamidőre vonatkozó összköltségének felső határa a Készülék szerződésben rögzített vételára, de legfeljebb bruttó 1.500.000 Ft. A fenti szolgáltatási csomagot a Készülék megvásárlásától (első forgalomba hozatalától) számított maximum 2 vagy 3 évig nyújtjuk, attól függően hogy mely készüléktípusok esetén milyen maximális futamidő választható.
2 év | 3 év | |
Apple Watch Series 3/6/7/8/SE termékcsaládokra | 29 900 Ft | 39 900 Ft |
iPhone 11/SE/XR termékcsaládokra | 39 900 Ft | – |
iPhone 12 / 13 / 14 Pro & Pro Max / 14 Plus termékcsaládokra | 79 900 Ft | – |
iPad, iPad mini termékcsaládokra | 49 900 Ft | 69 900 Ft |
iPad Pro, iPad Air 5 termékcsaládokra | 69 900 Ft | 99 900 Ft |
MacBook Air, MacBook Pro 13", Apple Watch Ultra termékcsaládokra | 49 900 Ft | 69 900 Ft |
MacBook Pro 14" / 16" termékcsaládokra | 69 900 Ft | 99 900 Ft |
Hibabejelentéssel és további információkéréssel kapcsolatban bátran keresse Partnerünk ügyfélszolgálatát:
FIGYELEM! Azon esetek teljes körű megismeréséhez, melyek esetén a Készülék javítási, szállítási, csere- vagy önrész költségei Önt terhelik, kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szolgáltatási Feltételeket és a Hordozható Készülékek Önrész Tájékoztatóját!
Felhívjuk a figyelmedet, hogy szolgáltatásunk megvásárlását megelőzően ezen Vevőtájékoztatón kívül az Általános Szolgáltatási Feltételeket, valamint a gyártói Használati Útmutatót is olvasd el figyelmesen! Az Általános Szolgáltatási Feltételek megismerését, a B.Box Baleseti Gondoskodás csomag megvásárlásával egyidejűleg, megkötött Szolgáltatási Szerződés aláírásával is igazolnod kell. Ha további kérdések merülnek fel, fordulj bizalommal az Ügyfélszolgálathoz (lásd fentebb).