Business Box Baleseti Gondoskodás

A B.Box Baleseti Gondoskodás csomagról

B.Box Baleseti Gondoskodás szolgáltatási csomag megvásárlásával biztos lehetsz abban, hogy a Készülékedet választásod szerint 2 vagy 3 évig gondtalanul használhatod.

Amennyiben Készüléked a rendeltetésszerű használat során vagy baleseti okból működésképtelenné válik, a Gondoskodás szolgáltatás keretében és a vonatkozó Általános Szolgáltatási Feltételek alapján Készülékedet megjavítjuk vagy kicseréljük, hogy mielőbb újra használhasd azt, anélkül, hogy a vonatkozó önrészen felül a javítás vagy a csere pénzedbe kerülne.

Hibabejelentéssel és további információért bátran hívd Partnerünk ügyfélszolgálatát:

+36 (1) 443 3660

Mit tartalmaz a B.Box Baleseti Gondoskodás csomag?
Asszisztencia
Mit jelent ez a gyakorlatban?

A szerződéskötés pillanatától kezdve Parternünkkel közösen Javítási Asszisztencia Szolgáltatást nyújtunk részedre. Ennek keretében a megvásárolt Készülék akár rendeltetésszerű használat melletti, akár baleseti eredetű működésképtelenné válása esetén távoli segítségnyújtással segítünk elhárítani az egyszerűbb hibákat, segítünk a karbantartási feladatokban. Ha ez a távoli segítségnyújtás nem elegendő a hiba elhárításához, akkor megszervezzük a Készülék szervizbe szállítását és javítását az iSTYLE hivatalos Apple szervizében

Kiterjesztett garancia
Mit jelent ez a gyakorlatban?

A Készülék gyártói garanciájának lejártát követően, Partnerünk költségviselése mellett, vállalja a rendeltetésszerű használat során működésképtelenné váló Készülék szervizbe szállításának és javításának megszervezését, ha pedig a Készülék javítása nem lehetséges vagy nem gazdaságos, vállala a Készülék ugyanolyan márkájú és típusú új vagy felújított, illetve ennek hiányában azonos műszaki paraméterű készülékre való kicserélésének lebonyolítását. A Partnerünk által finanszírozott egy meghibásodásra vonatkozó javítás ill. csere költségeinek felső határa a Készülék szerződésben rögzített vételára, de legfeljebb bruttó 1.500.000 Ft.

Baleseti garancia
Mit jelent ez a gyakorlatban?

A Készülék megvásárlásának pillanatától (ill. ennél későbbi időpontban történő szerződéskötés esetén a Várakozási idő lejártától) kezdve, Partnerünk költségviselése mellett, vállalja a kívülről ható, előre nem látható balesetek következtében működésképtelenné váló Készülék szervizbe szállításának és javításának megszervezését az iSTYLE hivatalos Apple szervizébe, ha pedig a Készülék javítása nem lehetséges vagy nem gazdaságos, vállalja a Készülék ugyanolyan márkájú és típusú, illetve ennek hiányában azonos műszaki paraméterű készülékre való kicserélésének lebonyolítását.A Partnerünk által finanszírozott javítás ill. csere teljes futamidőre vonatkozó összköltségének felső határa a Készülék szerződésben rögzített vételára, de legfeljebb bruttó 1.500.000 Ft. A fenti szolgáltatási csomagot a Készülék megvásárlásától (első forgalomba hozatalától) számított maximum 2 vagy 3 évig nyújtjuk, attól függően hogy mely készüléktípusok esetén milyen maximális futamidő választható.

Áraink
2 év 3 év
Apple Watch Series 3/6/7/8/SE termékcsaládokra 29 900 Ft 39 900 Ft
iPhone 11/SE/XR termékcsaládokra 39 900 Ft
iPhone 12 / 13 / 14 Pro & Pro Max / 14 Plus termékcsaládokra 79 900 Ft
iPad, iPad mini termékcsaládokra 49 900 Ft 69 900 Ft
iPad Pro, iPad Air 5 termékcsaládokra 69 900 Ft 99 900 Ft
MacBook Air, MacBook Pro 13", Apple Watch Ultra termékcsaládokra 49 900 Ft 69 900 Ft
MacBook Pro 14" / 16" termékcsaládokra 69 900 Ft 99 900 Ft

Az itt feltüntetett árak egyszeri díjfizetéssel, 27% Áfatartalommal értendők.
AppleCare szolgáltatáscsomag
Apple gyári garancia-kiterjesztés

Az Apple egyéves jótállásával megegyező feltételek iPad esetén 2 évig, Mac esetén 3 évig díjmentes javítási lehetőség a világ legtöbb országában, teljes körű telefonos terméktámogatással.

Kárrendezés

Hibabejelentéssel és további információkéréssel kapcsolatban bátran keresse Partnerünk ügyfélszolgálatát:

+36 (1) 443 3660

*A bevizsgálás díja bruttó 4 900 Ft / alkalom. A biztosítás megvásárlására kizárólag a bevizsgálást (1-2 munkanap) követő készülékátvételkor van lehetőség. Szerviztechnikusaink bevizsgálást követően döntik el, hogy utólagosan megköthető-e a biztosítás újszerű állapotban lévő készülékre, amennyiben a kizárások közül egy feltétel sem teljesül.
Gyakran feltett kérdések
Hol ellenőrizhetem a B.Box Baleseti Gondoskodás csomag részleteit?
A Készülékedre vonatkozó egyedi Szolgáltatási szerződést, amely tartalmazza, hogy a Szolgáltatás mely Készülékhez kapcsolódik, milyen időszakra érvényes és mennyibe kerül - az iSTYLE-tól kapott számla tartalmazza.
Mit kell tennem, ha elromlott a készülékem?
Neked csak fel kell hívnod a +36 (1) 443 3660-as telefonszámot, melyen munkatársunk segít kideríteni a pontos problémát és intézkedik a hibaelhárítás mielőbbi megszervezéséről. A hatékonyabb segítségnyújtáshoz a Szolgáltatási Szerződésen feltüntetett szerződésszámra szükséged lesz, ezért őrizd meg szerződését, vagy a telefonodban ezzel a számmal együtt mentse el telefonszámunkat. A 2018.12.31-ig vásárolt Biztosítás és Assistance esetén a +36 (1) 458 4444-es telefonszámot hívd!
Mikor és hogyan érhetem el ezt a szolgáltatást?
Az Ügyfélszolgálatot hétfőtől-péntekig 9 és 17 óra között a +36 (30) 281-6877 -es telefonszámon éred el
Kell-e szállítanom az elromlott készüléket?
A kézipoggyászként nem szállítható készülékeket nem kell szállítani, mert Partnerünk gondoskodik a Készülék elszállításáról futár útján. Amennyiben szükséges, a kézipoggyász méretű (pl. laptop), kisebb eszközöket is futárral szállíttatunk,Ügyfélszolgálatunk a lehetőségeidhez igazítja a szállítás megszervezését.
Kell-e fizetnem a javításért, cseréért??
A B.Box Baleseti Gondoskodás csomag által lefedett meghibásodások esetén nem. Szolgáltatásunk keretein belül Neked ilyen esetben – a hordozható készülékekre vonatkozó önrész kivételes eseteitől eltekintve (ld. következő pont) - a javítás és a csere is díjmentes. A gyártói garancia (jótállás) ideje alatt Partnerünkkel együtt megszervezzük a javítást az iSTYLE szervizével. A B.Box Baleseti Gondoskodás csomag ideje alatt pedig az iSTYLE szervizében Partnerünkkel együtt javíttatjuk vagy cseréltetjük a készüléket Partnerünk költségviselése mellett.
Mikor kell önrészt fizetnem?
A Hordozható Készülékekre vonatkozó Önrész Tájékoztató tartalmazza az önrész megfizetéssel kapcsolatos tudnivalókat.
Milyen esetekben kell mégis nekem fizetni a javításért?
Az Általános Szolgáltatási Feltételekben részletesen meghatározott okokból bekövetkező meghibásodás, vagy működésképtelenné válás esetén a szállítási-, javítási-, szükség esetén csere-, valamint a szerviz kiszállási költségeit vagy köteles viselni.
FIGYELEM! Azon esetek teljes körű megismeréséhez, melyek esetén a Készülék javítási, szállítási, csere- vagy önrész költségei Önt terhelik, kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szolgáltatási Feltételeket és a Hordozható Készülékek Önrész Tájékoztatóját!
Hányszor javíttathatom meg a készülékemet?
Mechanikai hiba, vagy véletlenszerű meghibásodás esetén korlátlan esetben. Ugyanakkor Partnerünk fenntartja magának a jogot, hogy a javítás vagy csere indokoltságáról szóló döntést saját szakértői útján hozza meg.
Mikor jogosult javítás helyett cserére?
Amennyiben készüléked (gazdaságosan) nem javítható, akkor Partnerünk költségviselése mellett kicseréljük azt egy ugyanolyan vagy egy műszakilag azonos színvonalú készülékre. Ilyen esetben az eredeti B.Box Baleseti Gondoskodás csomag szolgáltatásunk megszűnik. A szolgáltatás időtartama alatt, a forgalmazó / gyártó általi garanciális csere esetén azonban az eredeti szolgáltatásunk díjának időarányos részét visszakérheted, vagy Partnerünk a teljes díját beszámítja az új készülékre megkötött új szolgáltatás díjába.
Minden Készülékre vonatkozik a szolgáltatás?
A szolgáltatás az iSTYLE üzleteiben és webáruházában forgalmazott, új iPhone, iPad, Mac és Apple Watch termékekre köthető az aktuális szolgáltatási árlista szerint.
Felhívjuk a figyelmedet, hogy szolgáltatásunk megvásárlását megelőzően ezen Vevőtájékoztatón kívül az Általános Szolgáltatási Feltételeket, valamint a gyártói Használati Útmutatót is olvasd el figyelmesen! Az Általános Szolgáltatási Feltételek megismerését, a B.Box Baleseti Gondoskodás csomag megvásárlásával egyidejűleg, megkötött Szolgáltatási Szerződés aláírásával is igazolnod kell. Ha további kérdések merülnek fel, fordulj bizalommal az Ügyfélszolgálathoz (lásd fentebb).
Ki biztosítja a szolgáltatást?
Az Business Box Baleseti Gondoskodás Csomag szolgáltatását a Business Box Szolgáltató Kft. nyújtja Önnek (1037 Budapest, Királylaki út 60., cégjegyzékszám: Cg. 01-09-872391., Levélcím: 1307 Budapest, Pf.: 30.)