Részletek:
Futamidő:
hónapVásárlás összege:
Ft
Válassz futamidőt:
Önrész összege Ft
A kiválasztott konstrukció az egyéni kalkuláció alapján
Részletek
A Plugo Count játékosan, a kiterjesztett valóság erejével, és egyszerű matematikai rejtvényekkel vezet be a matematika világába, és játékos módon segít leküzdeni a tanulással és gyakorlással kapcsolatos félelmeket.
Jellemzők
- 15 db mágneses hatszög
- Öt és 11 év közötti gyermekek számára
- Képernyőn megjelenő interaktív AR játékok
- Folyamatos visszajelzések az egyéni megoldásokra
- Összekapcsolja a játékot és szórakozást a tanulással a STEM oktatási koncepciónak megfelelően
- Plug and Play – Csak töltse le az alkalmazást, és már indulhat is a játék
- Gombok, elemek, vezetékek és egyéb hardverek nélkül
- Kompakt, tartós kivitel
- Számos szórakoztató játék az alkalmazásban személyre szabottan a gyermek képességeinek megfelelően
Interaktív matematikai játék tabletre
Te is úgy gondolod, hogy a tabletnek nincs pozitív hatása a gyerekekre? A Plugo Count meggyőz az ellenkezőjéről - a tabletet modern tanulási játékká alakítja. A Plugo Count egyszerre szórakoztató és izgalmas.
Hogyan működik a Plugo?
Minden egy mágneses padon történik, amelyhez az egyik oldalon tabletet lehet csatlakoztatni (ez akár tokkal is lehetséges). Az alkalmazás indításakor a gyerekek a képernyőn megjelenő játékokat úgy irányítják, hogy a számkészlet darabokat a padra helyezik. A választott nehézségnek megfelelően számolják a példákat, és minden helyes válasz továbbviszi őket a történetben.
Az alkalmazás interaktív felülete audiovizuális motiváló elemeket tartalmaz, amelyek segítik a gyerekeket a feladatok gördülékeny és hatékony megoldásában. A kiterjesztett valóság (AR) technológia a folyamatos visszajelzés mellett még egy nagy előnnyel jár: a játékot nem zavarják gombok, elemek vagy kábelek, a gyerekek pedig a STEM-képességeik elmélyítésére koncentrálhatnak.
Mi köze a STEM-nek a játékokhoz?
A tanuló STEM játékok aktív, szórakoztató játékokon keresztül vezetik be a gyermekeket a politecnika világába. A játékok történetei bevonják a gyermekeket a történetbe, és észre sem veszik, hogy a játék közben tanulják és gyakorolják a kevésbé népszerű tantárgyakat is.
STEM játékok
- Leköti a gyermekek figyelmét, és fokozza az érdeklődésüket a tudomány, a technológia és a művészetek iránt
- Javítja a gyermekek tájékozódását a technológia világában
Ösztönzik a gyermekeket, hogy tudásukat a mindennapokban is használják.
Használd a kezed!
Akár azt számolják a gyerekek, hogyan segíthetnek az űrhajósnak átrepülni az egész Naprendszeren, akár csővezetékeket építenek a tűzoltáshoz, mindig aktívan használják a kezüket a probléma megoldásához.
A Hands On Experience, a feladat aktív megoldása ahelyett, hogy csak olvasnának vagy néznének, segít a gyerekeknek:
- jobban koncentráljanak az adott feladatra
- könnyebben elsajátítják az ismereteket és készségeket
- jobban emlékeznek mindenre
A Plugo segítségével a gyerekek fejlődni fognak:
- matematika
- kritikus gondolkodás
- problémamegoldás
- logikus gondolkodás
- függetlenség a feladatok feldolgozásában