Shifu – Plugo Count oktató játék

SKU
PS-SHIFU-020
 

Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 18 900 Ft

Készletinformáció

Ezek is érdekelhetnek:

Robobloq – Qobo Programozható interaktív csiga gyerekeknek
Robobloq – Qobo Programozható interaktív csiga gyerekeknek
Speciális ár 32 990 Ft
Normál ár 40 990 Ft

Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 33 900 Ft

Készleten

Backbone One – Telefon kontroller – Lightning csatlakozó
Backbone One – Telefon kontroller – Lightning csatlakozó
47 990 Ft

Készleten

Shifu – Tacto Classics
Shifu – Tacto Classics
Speciális ár 14 990 Ft
Normál ár 21 990 Ft

Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 16 900 Ft

Készleten

Shifu – Tacto Laser oktató játék gyerekeknek
Shifu – Tacto Laser oktató játék gyerekeknek
Speciális ár 14 990 Ft
Normál ár 21 990 Ft

Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 16 900 Ft

Készleten

Shifu – Orboot - Dinószauruszok világa interaktív AR földgömb gyermekek számára
Shifu – Orboot - Dinószauruszok világa interaktív AR földgömb gyermekek számára
Speciális ár 14 990 Ft
Normál ár 21 990 Ft

Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 17 900 Ft

Készleten

Intelino – Smart Train programozható okosvonat
Intelino – Smart Train programozható okosvonat
Speciális ár 51 990 Ft
Normál ár 73 990 Ft

Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 43 900 Ft

Készleten

Shifu – Plugo STEM Wiz oktató játékcsomag
Shifu – Plugo STEM Wiz oktató játékcsomag
Speciális ár 30 990 Ft
Normál ár 43 990 Ft

Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 33 900 Ft

Készleten

Shifu – Plugo Link oktató játék
Shifu – Plugo Link oktató játék
Speciális ár 16 990 Ft
Normál ár 23 990 Ft

Az elmúlt 30 nap legalacsonyabb ára: 18 900 Ft

Készleten

Promóciós

Részletek:

Futamidő:

hónap

Vásárlás összege:

Ft

Válassz futamidőt:

Önrész összege Ft

A kiválasztott konstrukció az egyéni kalkuláció alapján

Összesen fizetendő:

Ft

Havi törlesztőrészlet:

Ft

THM:

0%

Kezelési költség:

0 Ft

Minimum Down Payment: Error

Részletek

A Plugo Count játékosan, a kiterjesztett valóság erejével, és egyszerű matematikai rejtvényekkel vezet be a matematika világába, és játékos módon segít leküzdeni a tanulással és gyakorlással kapcsolatos félelmeket.

Jellemzők

  • 15 db mágneses hatszög
  • Öt és 11 év közötti gyermekek számára
  • Képernyőn megjelenő interaktív AR játékok
  • Folyamatos visszajelzések az egyéni megoldásokra
  • Összekapcsolja a játékot és szórakozást a tanulással a STEM oktatási koncepciónak megfelelően
  • Plug and Play – Csak töltse le az alkalmazást, és már indulhat is a játék
  • Gombok, elemek, vezetékek és egyéb hardverek nélkül
  • Kompakt, tartós kivitel
  • Számos szórakoztató játék az alkalmazásban személyre szabottan a gyermek képességeinek megfelelően

Interaktív matematikai játék tabletre

Te is úgy gondolod, hogy a tabletnek nincs pozitív hatása a gyerekekre? A Plugo Count meggyőz az ellenkezőjéről - a tabletet modern tanulási játékká alakítja. A Plugo Count egyszerre szórakoztató és izgalmas.

Hogyan működik a Plugo?

Minden egy mágneses padon történik, amelyhez az egyik oldalon tabletet lehet csatlakoztatni (ez akár tokkal is lehetséges). Az alkalmazás indításakor a gyerekek a képernyőn megjelenő játékokat úgy irányítják, hogy a számkészlet darabokat a padra helyezik. A választott nehézségnek megfelelően számolják a példákat, és minden helyes válasz továbbviszi őket a történetben.

Az alkalmazás interaktív felülete audiovizuális motiváló elemeket tartalmaz, amelyek segítik a gyerekeket a feladatok gördülékeny és hatékony megoldásában. A kiterjesztett valóság (AR) technológia a folyamatos visszajelzés mellett még egy nagy előnnyel jár: a játékot nem zavarják gombok, elemek vagy kábelek, a gyerekek pedig a STEM-képességeik elmélyítésére koncentrálhatnak.

Mi köze a STEM-nek a játékokhoz?

A tanuló STEM játékok aktív, szórakoztató játékokon keresztül vezetik be a gyermekeket a politecnika világába. A játékok történetei bevonják a gyermekeket a történetbe, és észre sem veszik, hogy a játék közben tanulják és gyakorolják a kevésbé népszerű tantárgyakat is.

 STEM játékok

  • Leköti a gyermekek figyelmét, és fokozza az érdeklődésüket a tudomány, a technológia és a művészetek iránt
  • Javítja a gyermekek tájékozódását a technológia világában

Ösztönzik a gyermekeket, hogy tudásukat a mindennapokban is használják.

Használd a kezed!

Akár azt számolják a gyerekek, hogyan segíthetnek az űrhajósnak átrepülni az egész Naprendszeren, akár csővezetékeket építenek a tűzoltáshoz, mindig aktívan használják a kezüket a probléma megoldásához.

A Hands On Experience, a feladat aktív megoldása ahelyett, hogy csak olvasnának vagy néznének, segít a gyerekeknek:

  • jobban koncentráljanak az adott feladatra
  • könnyebben elsajátítják az ismereteket és készségeket
  • jobban emlékeznek mindenre

A Plugo segítségével a gyerekek fejlődni fognak:

  • matematika
  • kritikus gondolkodás
  • problémamegoldás
  • logikus gondolkodás
  • függetlenség a feladatok feldolgozásában

Tulajdonságok

Gyártó
Shifu
EAN
619201270527
HomeKit kompatibilitás
Nem

Product declaration