Részletek:
Futamidő:
hónapVásárlás összege:
Ft
Válassz futamidőt:
Önrész összege Ft
A kiválasztott konstrukció az egyéni kalkuláció alapján
Részletek
Termékjellemzők
A gyerekek játékos formában, mesejátékok segítségével tanulják meg a programozás alapjait. A Shifu Tacto Coding két keretből és öt figurából áll. Rögzítsd a keretet a tablet oldalaira, rakd a figurákat a keretben lévő betétekbe, töltsd le és indítsd el a Tacto alkalmazást a készülékeden, és kezdj el játszani. Válassz 3 játékmód közül, teljesítsd az egyes szinteket és tanulj minden lépésnél.
A játék több mint 200 különböző szintet kínál, mindegyikben új készségeket tanulhatsz és fejlesztheted a logikus gondolkodást. Oldj meg problémákat, erősítsd az analitikus gondolkodást és győzz le minden akadályt. A játék egy játékosra készült, 4 éves kortól használható.
Több mint egy játék
A Shifu Tacto Coding játékkal a gyerekek nagyon jól fognak szórakozni. De a Tacto Coding nem csak egy játék - éppen ellenkezőleg. Segít a gyerekeknek az analitikus és logikus gondolkodás teljesen természetes és kényszer nélküli fejlődésében, javítja a problémák átfogó megoldásának képességét, és már egészen kicsi koruktól kezdve pozitívan befolyásolja fejlődésüket. A játék lányoknak és fiúknak egyaránt alkalmas 4 éves kortól. Több nyelven is elérhető.
A csomag tartalma
A játék 2 keretet tartalmaz, melyeket a tábla szélére rögzíthetsz. Mellette 5 db figurát is tartalmaz a csomag. Ezekkel a figurákkal irányíthatod a játékot a táblagépen. Minden figurának más-más funkciója van, ezért mindig a megfelelőt kell kiválasztani a képernyőn megjelenő utasításoknak megfelelően.
- Sárga 'Forgatás' - a sárga figura a forgatásra szolgál. Csatlakoztasd a figurát a táblagép képernyőjéhez, és forgasd el a megfelelő művelet kiválasztásához.
- Kék 'Csúsztatás' - a kék ábrával kiválaszthatod, hogy hányszor ismétlődjön a művelet.
- Piros 'Rajzolás' - rajzoljon egy pályát a piros ábrával, és határozza meg a bemeneteket.
- Zöld és lila 'Funkciók' - a zöld és lila figurák a kódok mentésére szolgálnak
A tanítás modern formája
Talán elgondolkodsz azon, hogy mi köze van a fent említett tanítási formának a gyermekek játékához. A Shifu alkotói az interaktív és erőszakmentes nevelésre helyezik a hangsúlyt. Ezért a gyerekek tudtukon kívül játék közben tanulnak, anélkül, hogy éreznék, hogy tanításról van szó. A Shifu irányítja a gyerekek érdeklődését a tudomány és a technológia iránt, és javítja a modern technológiában való tájékozódásukat. A gyerekek ezután képesek a megszerzett ismereteket a mindennapi életben felmerülő problémák megoldására alkalmazni. A játék természetesen segít a stratégia kialakításában és a tervezési képességek fejlesztésében.
Tulajdonságok
Android készülékek - Android OS 6 vagy újabb, legalább 2 GB RAM (a Samsung TAB A nem támogatott)
Amazon Fire készülékek - Fire HD 8 (2018, 2020), Fire HD 10 (2021); a Fire 7 nem támogatott.